Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمینی نویسنده کتاب تندیس پارسایی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان این مطلب که یکی از ویژگی‌های بارز شخصیتی آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی صداقت و اخلاص بود گفت: شیخ حاج غلامرضا یزدی که به همراه سید جمال‌الدین گلپایگانی و ۲۰ تن دیگر از علما در نجف اشرف به مقام مرجعیت دینی رسیده بود مرجعیت را رها کرده و در خالصانه در راه خدا به تبلیغ اسلام در روستا‌ها و شهر‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاظمینی افزود: وجود صفات بارز ایشان باعث شده تا باگذشت ۶۰ سال از رحلت ایشان همچنان نام و یادی در خاطره مردم زنده بماند و استان یزد به داشتن عالمانی این چنینی به خود می‌بالد.

وی با بیان خاطره‌ای از آیت الله بهجت اظهار داشت: زمانی که به محضر مرجع عالیقدر آیت‌الله بهجت رسیده (ره) بودیم ایشان فرمودند: خداوند قدرت دارد تا افرادی را همچون حاج غلامرضا یزدی را تربیت کند و در روایت دیگری گفتند ما کجا و شیخ غلامرضا کجا؟ که هر دو این مطلب عظمت این عالم فقید را می‌رساند.

نویسنده کتاب تندیس پارسایی با تأکید بر این نکته که رفتار، نحوه سلوک و زندگانی حاج غلامرضا یزدی الگویی برای مردم است، خاطرنشان کرد: از این عالم ربانی در دارالعباده یزد به‌عنوان الگو یاد می‌شود و نام نیک وی زبان زد خاص و عام بوده و حجتی برای مردمان قدرشناس و مومن این دیار است.

کاظمینی برگزاری کنگره بزرگداشت مرحوم حاج غلامرضا یزدی را بهبود دهنده آسیب‌های ایجادشده توسط فضای مجازی در جامعه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره نقطه عطفی برای گسترش فرهنگ عبادت توأم باصداقت، اخلاص و سبک زندگی اسلامی است و ماحصل آن افزایش معنویت در جامعه را درپی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ا

کنگره  آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی نقطه عطفی برای گسترش فرهنگ عبادت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیخ غلامرضا یزدی عالم ربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: در این طرح، اصناف، مراکز خرید، خودروها، اماکن گردشگری و فضای مجازی رصد می‌شوند و با افرادی که حجاب را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشه است و بر اساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور 
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند