Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:56:59 GMT

نجات معجزه‌آسای پیرمرد خداآفرینی پس از 3 روز در جنگل

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۷۸۶۹

نجات معجزه‌آسای پیرمرد خداآفرینی پس از 3 روز در جنگل

پیرمرد ۸۰ ساله اهل روستای اولی بخش منجوان شهرستان خداآفرین که در جنگل گم شده بوده به‌ طور معجزه‌آسایی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر خداآفرین نجات یافت.

به گزارش ایسنا، رئیس هلال‌احمر خداآفرین با اعلام این خبر، اظهار کرد: عوامل گروهان مرزی کلاله(پاسگاه مرزی مرزآباد) طی تماس تلفنی مبنی بر این‌که اهالی روستای اولی به پاسگاه مذکور مراجعه کرده و اعلام کردند که یک پیر مرد ۸۰ ساله از سه روز پیش به یکی از روستاهای اطراف رفته و تاکنون به منزل برنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«عبادت عبدلی» افزود: بعد از هماهنگی با معاونت امداد و نجات استان یک تیم عملیاتی پنج نفره توسط یک دستگاه آمبولانس کمک‌دار به محل حادثه اعزام و پس از مدتی جستجو موفق شدند این هموطن را پیدا کرده و پس از ارائه کمک‌های اولیه با همکاری اورژانس خداآفرین به مرکز درمانی تحویل دهند.

وی یادآور شد: خوشبختانه این پیرمرد به‌طور معجزه‌آسایی پس از دو شبانه‌روز ماندن در وسط جنگل بدون آب و غذا و با وجود جراحات ناشی از سقوط از ارتفاع صخره حدود سه متری مقاومت ستودنی داشته و هنوز امید خود را از دست نداده بود که با رسیدن نجاتگران هلال‌احمر از حادثه جان سالم به‌در برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید علی طباطبائی فر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد.

گفتنی است بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان