Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@00:25:04 GMT

آوائی: وحدت و همدلی رمز موفقیت کشور در عبور از مشکلات است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۸۲۲۵

به گزارش وانانیوز، 

سیدعلیرضا آوائی وزیر دادگستری صبح امروز در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری تربت‌جام برگزار شد اظهار داشت: وحدت و همدلی رمز موفقیت کشور در عبور از مشکلات است.

وزیر دادگستری مطالبات مردم نسبت به نظام و سایر بخش‌ها را به‌حق دانست و با اشاره به دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مدیران اجرایی نباید از دفاع مقدس، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان غفلت کنند و یادمان نرود که آنان در شرایط جنگ چه خدمت بزرگی به کشور و ملت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آوائی با اشاره به برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که در برخورد با ارباب رجوع دچار مشکل هستیم و برخی رفتارها مردم را آزار می‌دهد. مردم در مراجعه به سازمان‌ها باید احساس کنند که دلسوز و پناهی دارند و این توقع زیادی نیست.
وی تاکید کرد: همه نیازمندی‌ها را نمی‌توانیم تامین کنیم اما می‌توانیم بخشی را پاسخگو باشیم و مابقی را با محبت جبران کنیم. باید طوری خدمت کرد که اگر روزی دوران خدمت ما به پایان رسید شرمنده مردم نباشیم.


وزیر دادگستری بیان داشت: باید فرهنگ رعایت شان مردم را باور داشته باشیم که به مراتب بیش از مشکلات اقتصادی مردم را کلافه خواهد کرد و موظفیم در هر پستی که قرار داریم با استفاده از ظرفیت‌ها جواب مردم را درست بدهیم.


آوائی همچنین تاکید کرد: فلسفه وجودی دولت‌ها تامین یک زندگی مرفه، حیات طیبه، با رفاه و با معنویت برای مردم است و کارگزاران کارشان این است.


وی ادامه داد: همه باید کنار هم باشیم زیرا دشمن مشترک داریم و در این شرایط حق نداریم به روش‌های مختلف بین خودمان اختلاف ایجاد کنیم و باید معیار و محوری که رهبری برایمان تعیین کرده ادامه دهیم و جلوتر از قانون حرکت نکنیم.

وی اضافه کرد: کمبود قاضی، پرسنل و تجهیزات قضایی در دادگاه‌های منطقه موجب تبعاتی نیز شده است.

مجتمع سیمان غرب آسیا در تربت‌جام به بهره‌برداری رسید

وزیر دادگستری در این مراسم گفت: اشتغال یک جوان، سامان دادن به یک خانواده است و نشاط در یک طایفه ایجاد می‌کند.

وی افزود: اهمیت دادن به کارهای بزرگ از مصادیق روشن عبادت است.

همچنین مدیرعامل کارخانه سیمان غرب آسیا گفت: عملیات ساختمانی بزرگترین کارخانه سیمان شرق کشور در سال ۸۶ در شهرستان تربت‌جام حومه روستای ابدال‌آباد اغاز شد.

منصور ارباب افضلی افزود: مجتمع سیمان غرب آسیا با صرف هزینه ۶ هزار میلیارد ریال و تولید روزانه ۶ هزار تن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • اسرار موفقیت امام صادق (ع) در تقویت بنیان‌های وحدت امت اسلام
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند