Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@05:40:12 GMT

گزارش تصویری شب شعر و داستان ویژه هفته نکوداشت خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۸۲۲۷

گزارش تصویری شب شعر و داستان ویژه هفته نکوداشت خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت هفته نکوداشت خرم‌آباد انجمن شعر و ادب خرم‌آباد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اقدام به برگزاری شب شعر با موضوع «شعر خرم‌آباد» کرد.
این مراسم شعرخوانی طی هفته جاری در محوطه گرداب سنگی شهر خرم‌آباد با حضور هنرمندان، شعرا و فرهیختگان برگزار شد و امیررحمان خسروی از خوانندگان لرستانی به اجرای برنامه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شیرزاد بسطامی، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در شب داستان خرم‌آباد که به مناسبت نکوداشت هفته خرم‌آباد در خانه آخوند ابو خرم‌آباد برگزار شد، در سخنانی با اشاره به هفته نکوداشت خرم‌آباد و تبریک به‌مناسبت هفته معلم، گفت: نگاه من به خرم‌آباد، نگاه یک دانش‌آموز است به معلم‌اش، معلمی که می‌آموزد چگونه برادرانه بدون هیچ تفاوت و تمیزی، بدون هیچ اختلاف قومیتی، بدون هیچ تفاوت شغلی و طبقاتی به این هویت افتخارآمیز، هویت خرم‌آبادی بودن‌مان آسیب نخواهد زد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوگو گوگل به‌مناسبت نوروز ۱۴۰۳ تغییر کرد؛ اما ایرانی‌ها از دیدن آن محروم‌اند

گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، گوگل به‌مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ «دودل» جدیدی طراحی کرده است که از فردا ۲۹ اسفند (۱۹ مارس) به‌نمایش درمی‌آید.

دودل به تغییر موقتی لوگو گوگل در صفحه‌ی اصلی این موتور جست‌و‌جو اشاره می‌کند. گوگل همواره هنگام تولد اشخاص سرشناس، سال نو و تعطیلات ویژه، لوگویش را به‌طور موقتی با طراحی جدید که در دل آن عبارت Google به چشم می‌خورد، جایگزین می‌کند.
گوگل از سال ۲۰۰۴ به بعد، هر سال به مناسبت نوروز دودل ویژه‌ای طراحی کرده است تا با این جشن بزرگ ایرانی همراه شود.

گفته می‌شود که دودل‌ها یکی از پربازدیدترین بخش‌های اینترنت هستند و میلیاردها نفر آن‌ها را می‌بینند. به همین دلیل طراحی دودل نوروز ۱۴۰۳ اتفاقی ویژه برای ما ایرانی‌ها است.

دودل نوروز ۱۴۰۳ توسط پندار یوسفی، مدیر ایرانی تیم UX گوگل ترنسلیت، ساخته شده است. یوسفی می‌گوید طراحی دودل نوروز، برای او حکم رؤیای به‌حقیقت‌پیوسته را دارد و از این بابت بسیار خوشحال است.

پندار یوسفی در طراحی دودل نوروز ۱۴۰۳ تلاش کرده است به نمادهای مهم ارجاع دهد. او می‌گوید قراردادن تمامی نمادهای نوروز در داخل یک لوگو کار دشواری بود؛ اما توانست با تحقیقات فراوان درباره‌ی لباس‌های نوروز و سنت‌های دیرینه‌، در نهایت به طرح جذابی دست پیدا کند. یوسفی می‌گوید که برای لوگو نوروز ۱۴۰۳ گوگل، از خاطره‌های شیرین کودکی‌اش الهام گرفته است.

در بخشی از دودل نوروز شاهد چند حیوان دوست‌داشتنی هستیم که دور هم جمع شده‌اند و در کنار هفت‌سین منتظرند تا آغاز سال جدید را جشن بگیرند. یوسفی از رنگ‌های زنده، گل و درخت استفاده کرده است تا روح نوروز را به‌نمایش بگذارد. او می‌گوید: «حتی در دوران پرچالش، روح نوروز (وعده‌ی تازگی و فرا رسیدن روزی جدید) نور امید به همراه دارد.»

دودل‌های گوگل معمولاً برای کاربران ایرانی که از ابزارهای VPN استفاده نمی‌کنند، به‌نمایش درنمی‌آیند. متأسفانه این شرایط برای دودل نوروز هم برقرار است. گوگل تأیید کرده که این دودل را در کشورهایی مثل آذربایجان، ترکمنستان، ایالات متحده، کانادا، پاکستان و هند نشان می‌دهد، اما خبری از ایران نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبریک نوروزی شهردار رم به ایرانیان ذخيره‌سازي 5 هزار تن پرتقال و سيب براي عيد نوروز

دیگر خبرها

  • عکس| لوگو گوگل به‌مناسبت نوروز ۱۴۰۳ تغییر کرد؛ اما ایرانی‌ها از دیدن آن محروم‌اند
  • لوگو گوگل به‌مناسبت نوروز ۱۴۰۳ تغییر کرد؛ اما ایرانی‌ها از دیدن آن محروم‌اند
  • لوگوی نوروزی گوگل در ایران دیده نمی‌شود
  • لوگو گوگل به‌مناسبت نوروز ۱۴۰۳ تغییر کرد
  • تغییر لوگوی گوگل به‌مناسبت نوروز
  • ۱۶۵ مدرسه در لرستان آماده پذیرش مسافران نوروزی است
  • جواد زرینچه: داستان «پرویزخان» عین واقعیت است/ بدون بازی در لیگ وارد تیم ملی شدم
  • شاهنامه‌خوانی اساتید ادبیات در محفل نکوداشت شاهنامه‌+ فیلم
  • جواد زرینچه: داستان «پرویزخان» عین واقعیت است/ بدون بازی باشگاهی وارد تیم ملی شدم
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت