Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@18:19:17 GMT

دو چاپ از کتاب «خاطرات سفیر» به اتمام رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۸۵۲۲

دو چاپ از کتاب «خاطرات سفیر» به اتمام رسید

خبرگزاری شبستان: کتاب «خاطرات سفیر» نوشته نیلوفر شادمهر همچنان به عنوان پرفروش‌ترین کتاب سوره مهر در نمایشگاه سی‌ویکم است. تا کنون دو چاپ از این کتاب به فروش رفته است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان،، کتاب‌های «گریه‌های امپراتور» سروده فاضل نظری در رتبه دوم پرفروش ترین آثار عرضه شده سوره مهر تا پایان روز ششم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبنبات هل دار هم تا پایان روز ششم رتبه سوم پرفروش ترین آثار عرضه شده سوره مهر را به خود اختصاص داده است.

دو کتاب تازه انتشار یافته «سالیان» سروده سجاد سامانی و «آخرین نشان مردی» نوشته مهرداد صدقی در رده‌های بعدی پرفروش‌ترین کتاب‌های سوره مهر در غرفه بزرگسال هستند.

«آن بیست و سه نفر»، «دختر شینا» و «وقتی مهتاب گم شد» هم جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های سوره مهر تا روز ششم هستند.

- در حوزه کتاب کودک سوره مهر هم کتاب قصه و رنگ آمیزی «فیلشاه»، رفاقت به سبک تانک»، «فرزندان ایرانیم»، «آن‌، مان، نباران»، «نگهبان غار»، «گلستان سعدی» از مجموعه قصه‌های شیرین ایرانی، «نرگس» و روایتی ساده از ماجرای پیچیده» جزء پرفروش‌ترین‌ها  تا روز ششم نمایشگاه کتاب هستند.

 

عرضه کتاب «شش گوشه» در غرفه سوره مهر

کتاب «شش گوشه» وقایع نگاری مراحل نصب ضریح مطهر سیدالشهدا (ع) نوشته حامد حجتی و با بازنویسی حمیدرضا آزادگان در غرفه انتشارات سوره مهر عرضه می‌شود.

کتاب «شش گوشه» وقایع نگاری مراحل نصب ضریح مطهر سیدالشهدا (ع) نوشته حامد حجتی و با بازنویسی حمیدرضا آزادگان منتشر شده که در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.

حامد حجتی برای مستندنگاری این واقعه، بیش از پنجاه روز در کربلای معلا حضور داشته و از نزدیک در مراحل مختلف نصب آن ضریح، رخ‌دادها بوده است و مشاهدات خود را از اصل و حواشی این کار به رشته‌ تحریر درآورده‌ که در این کتاب آمده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «کاش یک چشم بینایی می‏‌دید که به هر قطعه این ضریح نقره‌‏ای زیبا چقدر دل دخیل بسته است.

حاج محمود می‏گفت: «داخل دفتر کارگاه ضریح نشسته بودیم. پیرزنی آمد و گفت: می‏‌خواهم کمک کنم. وقتی به داخل راهنمایی‌‏اش کردیم از همان بیرون کفش‌‏هایش را درآورد. در و دیوار دفتر را می‌‏بوسید و گریه می‏کرد. آمد وسط دفتر دو رکعت نماز خواند. بعد چهل‏‌وسه‌‏‏هزار تومان درآورد و گفت: این تمام پس‌‏انداز یک‏‌ساله‏‌ من است؛ تقدیم به امام حسین ... پیرزن گفت: من گونی می‏‌دوزم و بابت هر گونی مبلغ کمی می‏گیرم.همه دارایی‏‌ام فدای اربابم. حالا اگر این پاره‏‌های دل نیست، پس چیست؟ این رفتار عاشقانه را کجا باید پیدا کنیم؟»

7 عنوان کتاب جدید درپنجمین روز نمایشگاه کتاب

آثار جدیدی همچون مجموعه شعر «خشخاش‌ها» سروده امان میرزایی، «مگر ما چند نفر بودیم» نوشته حجت شاه محمدی، مجموعه شعر «نی نامه‌های اشک» سروده پری انصاری، «در کوچه‌های غزل»  به کوشش مرتضی نوربخش، «بهار لحظه‌ها» سروده حجت الاسلام اکبر حمیدی، «سخنی از بی‌سخنی» به کوشش محمدتقی حسن زاده توکلی، «رخت زندگی بر تن من» نوشته نگار کلامی و نمایشنامه «من هنوز یک پرنده‌ام»  مرتضی سخاوت در غرفه سوره مهر عرضه شدند.

همچنین مجموعه کتاب‌های فرهاد حسن زاده شامل چاپ چهارم «ماشو در مه»، چاپ چهارم «نمکی و مار عینکی»، چاپ پنجم «انگشت مجسمه»، چاپ چهارم «کلاغ کامپیوتر» در قطع و یونیفورم جدید به غرفه سوره مهر رسید.

گفتنی است غرفه انتشارات سوره مهر در انتهای راهروی 27 شبستان اصلی مصلی تهران واقع است و حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.

پایان پیام/36

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام مسجد مصلی وزارت ارشاد سبک زندگی اسلامی اقتصاد مقاومتی بیرجند مساجد نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران سوره مهر کتاب کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری، رسانه‌ای، قرآنی و علوم انسانی به همت دانشگاه سوره و با همکاری معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور عبدالله بیچرانلو استاد دانشگاه و محقق علوم اجتماعی و نعمت الله سعیدی نویسنده و منتقد فرهنگی و مهدی زاده‌حسین سردبیر تلویزیونی محفل برگزار خواهد شد. همچنین دبیر علمی نشست محمدرضا وحیدزاده پژوهشگر رسانه است.

زمان برگزاری دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در محل خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، نبش کامیاران، دانشگاه سوره، طبقه ۳ است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6096884 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش