Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیاد مسکن و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از طرح‌های روستایی که توسط بنیاد مسکن در حال اجرا است، بازدید کردند. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بازدید از روستای رحیم آباد که در سال جاری و به مناسبت دهه افتتاح حساب 100 حضرت امام (ره)کلنگ‌زنی شد یکی از برنامه‌های معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد مسکن و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای رحیم‌آ‌باد دارای 240 نفر جمعیت در قالب 40 خانوار است و در حال حاضر طرح در جا سازی این روستا مطرح است که تعدادی از منازل روستایی تخریب و برای احداث منازل جدید اقدام شده است و در این راستا به روستائیان تسهیلات پرداخت می‌شود.

 همچنین بازدید از روند اجرای طرح هادی روستاهای بخش ناغان انجام شد، لازم به ذکر است در سال جاری عملیات اجرایی طرح هادی روستایی با اعتبار 15میلیارد تومان در 26 روستای بخش ناغان شهرستان کیار آغاز گردید که این عملیات در روستاها شامل خیابان سازی، زیرسازی و آسفالت، جوی و جداول، پیاده روسازی، جداره سازی مساکن، اجرای دیوار حائل، اجرای مسیل سنگی و سنگ فرش معابر می‌باشد.

انتهای پیام/ش

R41350/P1377/S6,54/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت

حسینی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستا‌ها و همچنین نهضت آسفالت معابر خاکی روستا‌های استان گفت: در سال گذشته، معابر خاکی ۳۲۹ روستای استان از محل اعتبارات قیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مساحت ۷۷۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت شد.

حسینی با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستا‌ها تنها با مشارکت مردم قابلیت اجرا دارد افزود : در سال گذشته ۹۱ میلیارد تومان از اعتبارات قیر بنیاد مسکن استان برای آسفالت معابر خاکی روستا‌ها اختصاص داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • خبر‌های کوتاه استان چهارمحال و بختیاری
  • برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری