Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@14:14:45 GMT

شی نامشخص در قائمشهر شهاب سنگ بود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۸۷۴۷

شی نامشخص در قائمشهر شهاب سنگ بود؟

انفجار شی نامشخص در یکی از مناطق شهر قائمشهر یکشنبه شب بخشی از مردم این شهر را به خیابان ها کشاند .
به گزارش صدای ایران این انفجار به گفته شاهدان عینی در منطقه ' سمنا دشت ' رخ داد و به حدی شدید بود که حفره ای به عمق 40 سانتی متر در وسعتی سه متر مربع در آسفالت محل انفجار ایجاد کرد.
شاهدان عینی همچنین گفته اند که بر اثر این انفجار شیشه یک دستگاه خودرویی که از حوالی منطقه محل انفجار عبور می کرد ، شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی اورژانس مازندران هم به ایرنا گفت که حادثه حوالی ساعت 23 یکشنبه شب رخ داد و یک نفر به صورت سطحی زحمی شد.
ذکریا اشک پور افزود : یک مرد حدود 60 ساله بر اثر خرد شدن شیشه دچار جراحت سطحی شد که توسط اورژانس به بیمارستان ولیعصر منتقل شد.
سخنگوی اورژانس مازندران گفت که انفجار در فضای آزاد رخ داد و علت آن هنوز مشخص نشده است .
مسئول روابط عمومی آتش‌ نشانی قائمشهر هم به خبرنگار ایرنا گفت که ماموران آتش نشانی بلافاصله پس از شنیدن صدای انفجار در محل حضور یافتند ولی با توجه به این انفجار در یک زمین خالی رخ داد ، تلفات یا خسارت قابل توجهی نداشت .
علی رحمانی ‌نیا با اعلام این که صدای انفجار بسیار زیاد بود و به همین دلیل سبب نگرانی شهروندان شد ، افزود : انفجار در زمین مورد نظر گودالی ایجاد کرده است ولی هنوز مشخص نیست که این انفجار ناشی از چه بوده است .
با این حال در پیام رسان های داخلی شهرستان قائمشهر گمانه زنی های زیادی در باره علت انفجار صورت گرفته است که مهم ترین آن اصابت شهاب سنگ است .
مسئولان سیاسی و امنیتی شهرستان قائمشهر هم پاسخگویی در باره علت این انفجار را به بررسی های تکمیلی موکول کرده اند.


منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته

کاربری توئیتری به نام فرزین در این باره نوشت: به علت اینکه شهاب حسینی باید به آمریکا می‌رفت و عجله داشت، ابتدا تمام سکانس‌های مربوط به شهاب حسینی ضبط شد! ضمن اینکه او برای بازی در این سریال ۵ میلیارد تومان دریافت کرد.

منبع: برترین‌ها

tags # شهاب حسینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو