Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@02:06:36 GMT

چگونگی تردد وانت‌ها درطرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۸۸۰۹

چگونگی بهره‌مندی از تسهیلات تردد در محدوده طرح ترافیک در خصوص ورود وانت‌ها و کامیونت‌ها به محدوده طرح ترافیک ۱۳۹۷ اعلام شد. ناطقان: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه شماره 9 خود درباره چگونگی تردد وانت‌ها و کامیونت‌ها در محدوده طرح ترافیک اعلام کرد:

پیرو  اطلاعیه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و براساس مصوبات ذی ربط، درخصوص چگونگی بهره‌مندی از تسهیلات تردد در محدوده طرح ترافیک وانت های پلاک عمومی، پلاک شخصی و کامیونت ها، به اطلاع عموم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



1- وانت‌های پلاک عمومی:

متقاضیان محترم به منظور برخورداری از تخفیف صد درصدی تسهیلات، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور از سایت my.tehran.ir و ورود اطلاعات خودرو اقدام کنند. سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دریافتی از مرحله قبل در سایت baraneh.tehran.ir  ثبت نام کنند.

2- وانت‌های پلاک شخصی و کامیونت‌ها:

متقاضیان محترم به منظور برخورداری از تخفیف پنجاه درصدی تسهیلات، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور از سایت my.tehran.ir، ورود اطلاعات خودرو و واریز مبلغ 600 هزار تومان به حساب شهروندی (شامل 100 هزار تومان هزینه خدمات ثبت‌نام و500 هزار تومان بابت شارژ حساب شهروندی) اقدام کنند. سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دریافتی از مرحله قبل در سایت baraneh.tehran.ir ثبت نام کنند. منبع: تسنیم برچسب ها: طرح ترافیک ، تردد ، وانت ، کامیونت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طرح ترافیک تردد وانت کامیونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های ۲۰ استان بارانی است

به گزارش «تابناک» به نقل از پلیس راهور، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به شرح زیر است:

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان

- ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

بر اساس اعلام پلیس، محور هراز و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس