Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:04:40 GMT

زوج کمال – نوراللهی پس از مدت‌ها شکل گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۹۱۶۳

زوج کمال – نوراللهی پس از مدت‌ها شکل گرفت

دو هافبک دفاعی تیم پرسپولیس تهران پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفتند و به دنبال تکرار درخشش خود هستند

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 20 امروز دو تیم پرسپولیس ایران و الجزیره امارات در ورزشگاه بن زاید ابوظبی به مصاف یکدیگر رفتند و بازی رفت مرحله یک هشتم آسیا را برگزار کردند که این مسابقه تا دقیقه 30 با نتیجه تساوی بدون گل در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


اما نکته جالب توجه در ترکیب پرسپولیس برای این بازی، قرار گرفتن کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی به صورت فیکس درون زمین است. این دو بازیکن که در لیگ پانزدهم زوج خط هافبک قرمزپوشان را تشکیل می‌دادند، در دو سال گذشته به دلایل مختلف از جمله مصدومیت‌های پیاپی و جدایی موقت نوراللهی از پرسپولیس، به صورت همزمان توسط برانکو به کار گرفته نمی‌شدند و حالا با تصمیم سرمربی کروات سرخ‌پوشان، در این بازی حساس مورد استفاده قرار گرفتند و بار دیگر زوجی را تشکیل دادند و به دنبال تکرار درخشش خود هستند.

پرسپولیس تهران کمال الدین کامیابی نیا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد تساوی دیرهنگام این تیم در خانه گل‌گهر سیرجان به اندازه برد بوده است. - اخبار ورزشی -

حسن شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر اظهار داشت: هر دو تیم در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتند و شرایط جوی هم روی بازی تأثیر منفی گذاشته بود. در نیمه دوم بعد از خوردن گل اول، بازی دست ما بود که متأسفانه در دقیقه 90 گل خوردیم و کارمان بسیار سخت شد.

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

 

وی در ادامه افزود: وقتی 2 بر صفر عقب افتادیم، اصلاً فکر نمی‌کردیم بازی را مساوی کنیم، ولی خدا را شکر که بهترین اتفاق رخ داد و توانستیم دو گل بزنیم. ارزش این مساوی به اندازه برد بود و خوشحالیم که در سیرجان امتیاز گرفتیم.

شوشتری در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان پورموسوی در لیگ برتر می‌مانند یا خیر، یادآور شد: ما قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم، چون تیم خوبی داریم و سرنوشت ماندن هم دست خودمان است. قطعاً از این بابت نگرانی نداریم. البته این را هم باید بگویم که ما در این فصل خیلی بدشانسی آوردیم و مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره عملکرد خودش در این فصل گفت: من سه پاس گل دادم و یک گل زدم. خدا را شکر از عملکردم راضی هستم. دوست دارم بهتر از این بازی کنم تا هواداران و کادر فنی هم راضی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود