Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@03:56:36 GMT

انیمیشن کوتاه رویا

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۹۳۹۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 انیمیشن کوتاه «رویا / Oneironaut» به کارگردانی اریکا کوبرن در واقع یک اثر فارغ التحصیلی در «مدرسه هنرهای تجسمی آمریکا / School of Visual Arts» است. این انیمیشن روایتی دختری است که در رویایش می‌بینید به پرنده‌ای تبدیل می‌شود و پرواز می‌کند. در تابناک تماشا می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انیمیشن کوتاه انیمیشین کارتون رویا Oneironaut ویدیو فیلم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد

انیمیشن‌های «ببعی» و «کارتونی‌ها»، از تولیدات مرکز صبا در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو حضور پیدا کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پویانمایی‌های «ببعی» و «کارتونی‌ها» به کارگردانی حسین صفارزادگان با تکنیک کات اوت و برای گروه سنی خردسال تولید شده است.

سی‌ام‌اس فعالیت خود را از سال 1959 آغاز کرده است. موسسان آن دکتر جاگدیش گاندی و دکتر بهارتی گاندی با الهام از آموزه‌های مهاتما گاندی این بنیاد را ایجاد کردند تا با شعار «درود بر جهان»، شوق و امید در دل کودکان تقویت شود.

موانع ساخت انیمیشن از زبان خالق «چل پله زیرزمین»

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس نیز در تلاش است از طریق طیف کاملی از فیلم‌های بلند، فیلم‌های کوتاه، پویانمایی‌های بلند، پویانمایی‌های کوتاه و مستند که با هدف سرگرمی از سرتاسر جهان تهیه شده‌اند، محتوای مناسبی را به نمایش بگذارد که معرف ارزش‌های اخلاقی و دیدگاه جهانی باشند.

این جشنواره از 15 الی 21 آوریل (27 فروردین ـ 2 اردیبهشت) در شهر لاکناو هند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت
  • هری کین، ستاره بی جام دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو
  • بازیگران «بازی تاج و تخت» به سبک انیمیشن‌های استودیو جیبلی / هنرنمایی هوش مصنوعی
  • بی‌تفاوتی هواداران آرسنال؛ وقتی ورزشگاه امارات، رویا را به فراموش سپرد
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد
  • تهدید رویا‌های اروپایی رمس
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت
  • فصل پایانی و رویایی یورگن کلوپ در لیورپول به کابوس تبدیل می شود؟ / انیمیشن عمر مومنی