Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:39:46 GMT

وزیر دادگستری: مسئولان حق غفلت ندارند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۹۴۸۰

وزیر دادگستری: مسئولان حق غفلت ندارند

مشهد- ایرنا- وزیر دادگستری گفت: همه ما مسئولان و مدیران کشور در موقعیت سخت و خاص مسئولیت پذیرفته ایم لذا حق نداریم غفلت کنیم.

سید علیرضا آوایی دوشنبه شب در شورای اداری شهرستان فریمان استان خراسان رضوی افزود: حق نداریم زمان را با دعوا کردن با همدیگر بگذرانیم چرا که زمان نداریم و دنیا به سرعت پیشرفت می کند و از سوی دیگر دشمنان درپی نابودی ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: دشمنان با ما شوخی ندارند زیرا با کشوری که مدافع مظلومان است، دشمنی دارند.
وی گفت: مسایل و موضوعات اخلاقی از مهم ترین و مبرم ترین نیاز امروز در جامعه است.
وزیر دادگستری از شهید جهان آرا و خانواده شهیدان جهان آرا یاد کرد و افزود: 200 خانواده پنج شهیدی در کشور داریم و پشتوانه ما خون شهداست.
آوایی در سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان خراسان رضوی برای بررسی مشکلات شهروندان فریمان روز دوشنبه به این شهرستان سفر کرد.
3027 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مسئوليت غفلت سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عفاف و حجاب جهاد با دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید روح‌الله حسینی در اولین کارگروه عفاف و حجاب شهرستان گفت: امروز چادر به سر داشتن و رعایت عفاف و حجاب نوعی جهاد پرفضیلت با دشمنان و مجاهدت است و کسانی نیز که برای حفظ آن و پشتیبانی از آن فعالیت می‌کنند در این مسیر قدم برداشته است.

وی افزود: توجه به عفاف و حجاب در دین مبین اسلام و فرهنگ ناب اسلامی یک اصل اجتناب ناپذیر است و صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام در ۱۵ فروردین ماه که فرمودند مسئله حجاب تبدیل به یک چالش تحمیلی در کشور ما شده است، مبین این مطلب است

وی ادامه داد: به موضوع عفاف و حجاب در این ایام با تفاوت‌هایی نگاه می‌شود و نظر قاطع رهبر معظم انقلاب در این مورد یک موضوع شرعی، قانونی و دارای مسائل جانبی و ملاحظات است

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد شکستن حرمت خانواده‌ها هستند و می‌خواهند کانون خانواده‌ها را با ترویج بی‌حجابی متلاشی کنند و این حساسیت موضوع را مشخص می‌کند.

حسینی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است کسی که در جامعه حجاب دارد سرافکنده شود، تصریح کرد: مسئله عفاف و حجاب باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود

وی با بیان اینکه در مسئله حجاب و عفاف تبیین و روشنگری یک اصل و رکن است، اظهار داشت: لازم است نقشه دشمن را در بحث عفاف و حجاب برای مردم تبیین و برنامه محور کار کنیم و سعی کنیم میراث و یادگار فرهنگ و حجاب حفظ شود و ادارات شهرستان باید در حوزه عفاف و حجاب حساس باشند

فرماندار فامنین بیان داشت: اگر از ابتدا و در سنین پایین شروع به تشریح حجاب و عفاف کنیم، سرمایه‌گذاری در جامعه است و به همین دلیل از اصل خانواده نباید غفلت کرد و بهتر است خانواده محور در این زمینه فعالیت شود

حسینی اضافه کرد: موضوع عفاف و حجاب مختص به بانوان نیست و آقایان نیز شامل این موارد هستند و ضرورت دارد همه با دغدغه‌مندی وارد این مسئله مهم شوند.

کد خبر 6076341

دیگر خبرها

  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی استکبار را شکست
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید
  • دشمنان چشم دیدن پیشرفت سیستان و بلوچستان را ندارند
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رعایت عفاف و حجاب جهاد با دشمنان اسلام است