Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@13:45:27 GMT

گزارش زنده/ الجزیره 1 پرسپولیس 1

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۹۵۴۹

گزارش زنده/ الجزیره 1 پرسپولیس 1

به گزارش جهان نيوز، پرسپولیس با دستیابی به عنوان صدرنشین گروه سوم اکنون در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر الجزیره امارات قرار گرفته است. آنها در بازی رفت و در استادیوم خانگی حریف به دنبال نتیجه‌ای هستند تا شرایط صعود در آخرین بازی فصل برای آنها ساده شود. الجزیره نیز امیدوار است بتواند با کسب نتیجه در این بازی تاریخ‌سازی کرده و برای اولین بار در جمع هشت تیم برتر آسیا حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با گزارش لحظه به لحظه این دیدار و حواشی آن ورزش سه را همراهی کنید.

استادیوم: محمد بن زاید                        تماشاگر: حدود 12هزار نفر
داور: کیمورا هیرویوکی                         کمک داوران: کارا کامی ساتوشی- میهارا جوداور
 
کارت زرد:
 
سالم راشد(16) از الجزیره
کمال کامیابی‌نیا(11) از پرسپولیس
 
الجزیره: علی خصیف
محمد فوزی
مسلم فایز
علی مبخوت
مبارک بوصوفه
سالم راشد
محمد المسلمی
یعقوب الحوسنی
روماریو داسیلوا
محمد العطاس
خلیفه الحمادی سرمربی: تن کاته
پرسپولیس: علیرضا بیرانوند
حسین ماهینی
شجاع خلیل زاده
محمد انصاری
صادق محرمی
کمال کامیابی نیا
فرشاد احمدزاده
احمد نوراللهی
وحید امیری
علی علیپور
سیامک نعمتی سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
 
 
شرح گل‌ها:
 
الجزیره 0 پرسپولیس 1: ( علی علیپور، دقیقه 42): ارسال دیدنی وحید امیری در گوشه شش قدم با ضربه سر فوق العاده علی علیپور به تور دروازه الجزیره چسبید.
 
الجزیره 1 پرسپولیس 1: ( مبخوت، دقیقه 52): اشتباه مرگبار شجاع خلیل زاده فرصت فضاسازی برای ارسال توپ در عمق خط دفاعی پرسپولیس را شکل داد تا مبخوت با ضربه فنی خود از روی خط محوطه جریمه دروازه بیرانوند را باز کند.
 
 
شرح نیمه اول
پرسپولیس با سنجش مناسب کیفیت حریف تلاش چندانی در زمین حریف در دقایق ابتدایی برای دستیابی به دروازه حریف نشان نداد. الجزیره نیز بیشتر به دنبال پیروزی در جنگ‌های میانه زمین بود و این مساله بازی را در نیم ساعت ابتدایی فیزیکی کرد. دریافت دو کارت زرد در این دقایق از سوی داور برای دو بازیکن پرسپولیس و الجزیره نمایشگر اوج جدال فیزیکی طرفین بود.
در ادامه اما پرسپولیس با سود بردن از قدرت تکنیکی فرشاد احمدزاده و نفوذهای صادق محرمی از سمت راست و حرکات امیری عزم دروازه الجزیره را کرد که در نهایت روی یکی از این حملات با استفاده از ارسال امیری و ضربه سر علیپور به گل دست یافتند.
 
 

 
دقایق حساس:
 
دقایق 1 تا 25: دو تیم فرصت مناسبی روی دروازه یکدیگر برای محک دروازه‌بانان شکل نداده‌اند و تا این لحظه ارسال‌ها و ضربات ناقص بازیکنان دو تیم به راحتی در اختیار گلرها قرار گرفته است.
 
دقیقه 26: مبخوت که قصد داشت با تکنیک خود پرسپولیسی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد با توپربایی احمدزاده مواجه شد. دو دریبل موفق از احمدزاده و پیش روی تا پشت محوطه جریمه با پاس او برای علیپور همراه شد که ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع الجزیره راهی اوت شد.
 
دقیقه 45: توپگیری فرشاد احمدزاده و حرکت پشت محوطه جریمه با ضربه مناسبی از سوی او همراه نشد و توپ از کنار دروازه راهی اوت شد. پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری، گلر باتجربه گل‌گهر سیرجان، در بازی با مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ستاره این تیم بود و با واکنش‌های تاثیرگذاری که در این مسابقه نشان داد باعث شد تا در نیمه دوم جریان مسابقه تغییر کند و سرمه‌ای پوشان سیرجان نبض بازی را در اختیار بگیرند.

مس رفسنجان در پانزده دقیقه ابتدایی مسابقه با شدت زیادی روی دروازه گل‌گهر حمله کردند و ضربات خطرناکی هم از نقاط مختلف زمین به سمت دروازه این تیم شلیک کردند که اخباری مقاومت خوبی در مقابل حملات آنها نشان داد و در ادامه با اینکه شدت حملات مس کمتر شده بود اما همچنان موقعیت‌های بیشتری نسبت به گل‌گهر ایجاد می‌کردند و سد محکمی به نام اخباری مانع گلزنی بازیکنان مس شد.

این عملکرد خوب روند مسابقه را تغییر داد و گل‌گهر با ضربه سر سعید سحرخیزان توانست گل اول مسابقه را به ثمر برساند و در نیمه دوم هم گردش توپ بهتری در جریان مسابقه داشته باشند، البته آنها در نهایت گل تساوی را دریافت کردند، آنها روی ارسالی که از نقطه کرنر انجام شد در یارگیری عملکرد خوبی نداشتند و فرشید باقری با ضربه سر دروازه گل‌گهر را باز کرد.

تماشایی‌ترین واکنش اخباری روی ضربه سر نژادمهدی بود که به زیبایی این توپ را در آستانه ورود به دروازه گل‌گهر بیرون کشید و اجازه نداد تا تیم میزبان به گل برسد و چند دقیقه پس از همین صحنه گل‌گهر گل اول را به ثمر رساند.

اخباری در این فصل 10 کلین شیت انجام داده است و اگر در دربی کرمان موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه خود می‌شد در کنار علیرضا بیرانوند حضور پیدا می‌کرد و با فاصله نسبت به حسینی و پورحمیدی در رتبه سوم کلین‌شیت‌های لیگ قرار می‌گرفت.

گل‌گهر در هفته بیست و ششم مقابل تیم آماده شمس‌آذر قرار خواهد گرفت و اخباری در این مسابقه هم روز سختی خواهد داشت و باید دید یازدهمین کلین شیت خود را در کدام هفته لیگ برتر انجام خواهد داد، او از هفته بیستم لیگ برتر موفق نشده است برخلاف عملکرد خوبی که داشته دروازه گل‌گهر را بسته نگه‌ دارد.

دیگر خبرها

  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰