Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:15:08 GMT

حمایت دونالد ترامپ از شکنجه‌گر سابق آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۹۶۲۴

حمایت دونالد ترامپ از شکنجه‌گر سابق آمریکایی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جینا هاسپل که در سال 1985 به سیا پیوست، در ماه فوریه 2017 به معاونت این سازمان دست یافت. نام وی حدود 10 سال پیش بر سر زبان‌ها افتاد، زمانی که مشخص شد سیا در تایلند زندانی مخفی برای نگهداری، شکنجه و بازجویی از متهمان به ارتباط با گروه‌های تروریستی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اسنادی که بعدا منتشر شد، هاسپل در سال 2002 ریاست این بازداشتگاه را بر عهده داشته است. گفتنی است؛ زندانیان در این بازداشتگاه به روش‌هایی که حتی در قوانین آمریکا غیرقانونی است، شکنجه می‌شده‌اند.

حال رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ صفحه شخصی خود در توییتر را با ارسال پستی در رابطه با جینا هاسپل به روز کرده است و از این شکنجه‌گر سابق آمریکایی حمایت کرده است. هاسپل اکنون کاندیدای ریاست سازمان سیا است.

در ادامه متن ارسالی دونال ترامپ در حمایت از هاسپل، کاندیدای ریاست سیا را مشاهده می‌کنید:

" جینا هاسپل، کاندیدای بسیار محترم من برای ریاست سیا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته زیرا در مقابل تروریست‌ها بسیار جدی برخورد کرده است. فکرش را بکنید که در مقطعی بسیار خطرناک ما شایسته‌ترین فرد را داریم؛ بانویی که دموکرات‌ها می‌خواهند او را بیرون بگذارند زیرا در مقابل تروریسم بسیار جدی است. پیروز باشی جینا! "

انتهای پیام/

حمایت ترامپ از جینا هاسپل در توییتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان صبح دوشنبه در حمایت از دانشجویان ضد صهیونیست آمریکا و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند.

کد خبر 6091944

دیگر خبرها

  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی