Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکابزنان تیم ملی دوچرخه سواری استقامت به منظور آمادگی حضور در لیگ برتر جاده ایران وارد میانه شدند. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میانه، رکابزنان ملی پوش کشورمان که در اردوی زنجان حضور داشتند، به منظور آمادگی حضور در لیگ برتر جاده ایران و رقابت‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، در ادامه تمرینات خود، امروز مسیر 134 کیلومتری زنجان به میانه را رکاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکابزنان ملی پوش به پیشنهاد رسول هاشم کندی سرمربی تیم، مسیر 400 کیلومتری زنجان تا ارومیه را در مدت 3 روز رکاب زده و در مسابقه جایزه بزرگ ارومیه شرکت خواهند کرد.

13 رکابزن هم اکنون در تیم ملی دوچرخه سواری استقامت حضور دارند که 4 نفرشان شامل میرصمد پورسیدی، سعید صفرزاده و حمید پورهاشم از آذربایجان شرقی هستند.

ملی پوشان کشورمان فردا مسیر 164 کیلومتری میانه به تبریز را رکاب زده، پس فردا تبریز را به مقصد ارومیه ترک کرده و در نهایت روز جمعه پس از شرکت در مسابقه جایزه بزرگ ارومیه، برای شرکت در مرحله اول لیگ برتر جاده کشور، به زنجان باز خواهند گشت.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز