Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@23:51:15 GMT

روزبازارهاي کرج کالاي ايراني عرضه مي کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۹۸۵۶

روزبازارهاي کرج کالاي ايراني عرضه مي کنند

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا- سرپرست شهرداري کرج با اشاره به اهميت شعار سال گفت: روزبازارهاي شهرداري عرضه کالاي ايراني را در صدر کاري خود قرار داده اند.

به گزارش ايرنا، محمدرضا احمدي نژاد روز دوشنبه در بازديد از سازمان ساماندهي مشاغل و فرآورده هاي کشاورزي شهرداري کرج افزود: رويکرد بازار روزها بايد به سمت توسعه کمي و کيفي است و کالاهاي با کيفيت ايراني عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: با برنامه ريزي کوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت مي توان سازمان ساماندهي مشاغل و فرآورده هاي کشاورزي کرج را از روزمرگي رهايي بخشيد.
احمدي نژاد با اظهار رضايت از ارتقاي جايگاه درآمدي سازمان ساماندهي مشاغل و فرآورده هاي کشاورزي کرج گفت: تلاش هاي خوبي براي پيشبرد اهداف سازمان ميادين انجام شده است.
وي با بيان اينکه اين سازمان نقش اساسي در حمايت از محصولات داخلي دارد ، بيان کرد: سازمان ميادين همواره سعي بر اين داشته تا بهترين نوع محصولات و فرآورده هاي کشاورزي را در اختيار شهروندان قرار دهد.
بهروز ورمهمدي مديرعامل سازمان ساماندهي مشاغل و فرآورده هاي کشاورزي کرج با اشاره به تنوع خدمات روزبازارهاي کرج گفت: عرضه محصولات ايراني رکن اصلي فعاليت غرفه هاي اين روزبازارها است .
وي اظهار داشت: گام هاي موثري براي بهبود کيفيت روزبازارها و ساماندهي مشاغل شهري کرج برداشته شده است .
ورمهمدي افزود: اصلاح بيش از 73 هزار سند مالي چند سال گذشته،ارتقاء جايگاه مالي و روند رو به رشد در حوزه هاي مختلف اعم از حقوقي و مالي سازمان از اهم موفقيت هاي سازمان در سال 96 است.
وي افزود: سال گذشته اقدامات موثري براي سرعت بخشيدن به فعاليت هاي مالي و شفافيت در عملکرد اين سازمان انجام شده و تلاش خواهيم کرد تا خدمات مالي به بهترين شکل در سال جاري ارائه و سرعت يابد.
سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده هاي شهرداري کرج سال گذشته حدود 400 دستفروش را در قالب بازارچه هاي روباز ساماندهي کرد.
اين سازمان داراي 23 بازار روز در مناطق مختلف کرج است که انواع ميوه و مايحتاج عمومي زير قيمت بازار در اختيار مردم قرار مي دهند.
7410/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور مدیر جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و اداره راهداری، مدیر باغبانی سازمان، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی، مسئولین واحدهای باغبانی و صنایع تبدیلی و تکمیلی مدیریت برگزار شد.

امجدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه با اشاره به تولید بالای سیب و وجود ۱۶ کارخانه فعال تولید پوره میوه و کنسانتره در شهرستان ارومیه، ساماندهی مراکز جمع آوری سیب را از اولویت های کاری این مدیریت عنوان نمود.

 وی همچنین بر برگزاری جلسات منظم تا شروع فصل کار این مراکز، در راستای جلوگیری از انباشت سیب در کنار جاده‌ها کرد.

 در ادامه در خصوص نحوه صدور مجوز، تمدید آن برای متقاضیان بحث و تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای هماهنگی بیشتر، جلسات آتی با حضور نمایندگان کارخانجات و  سایر ادارات و نهادهای مرتبط برگزارشود.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه