Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رويترز نوشت: نيروهاي افغانستان با کمک هوايي آمريکا در تلاش هستند تا حملات گسترده طالبان براي تسلط بر يک شاهراه کليدي در غزني را ناکام کنند.

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، رويترز نوشت: نيروهاي افغانستان با کمک هوايي آمريکا در تلاش هستند تا حملات گسترده طالبان براي تسلط بر يک شاهراه کليدي در غزني را ناکام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اين گزارش، مقامات افغانستان اعلام کردند که در در نبرد ميان نيروهاي امنيتي اين کشور با طالبان 31 نفر از اعضاي اين گروه تروريستي تاکنون کشته شدند.
محمد عارف نوري، سخنگوي فرماندار غزني اعلام کرد که طالبان با حملات گسترده تلاش کرده تا به اين شاهراه کليدي در اين ولايت تلسط پيدا کند که با مقاومت نيروهاي امنيتي ناکام مانده است.
نوري در ادامه گفت: براساس اثبات يک راکد به خانه يکي از ساکنان شهرستان اندار 2 غيرنظامي کشته و 2 نفر ديگر نيز زخمي شدند.
به نوشته رويترز، ذبيع الله مجاهد سخنگوي طالبان نيز اين نبرد ميان دو طرف را تاييد کرد، اما اعلام کرد که در اين کشمکش 9 نيروي پليس افغان کشته و تنها يک نفر از اعضاي طالبان کشته شده است.
با شروع فصل جنگ در افغانستان طالبان حملات خود را در سرتاسر افغانستان گسترش داده و هر روز شاهد نبردهاي نيروهاي امنيتي افغانستان با اين گروه شورشي هستيم و هر روز انسانهاي بي گناه بي شماري در اين نبرد جان خود را از دست مي دهند.
/انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی طالبان با ترکیه در کابل

سرپرست وزارت خارجه طالبان با جهاد ارگین‌آی، سفیر ترکیه در کابل دیدار کرد؛ بر بنیاد خبرنامه‌ وزارت خارجه طالبان در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدام‌های مثبت در افغانستان، آغاز تجارت از طریق راه لاجورد، افتتاح نمایش‌گاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان گفت‌وگو شده است. 
سفیر ترکیه در این دیدار گفت که در آینده نزدیک ترکیش ایرلاین نیز پروازهایش را به افغانستان از سر خواهد گرفت.

پبش از این نیز امیرخان متقی در دیدار با سفیر ترکیه در کابل ضمن قدردانی بابت کمک‌های بشردوستانه مردم و دولت ترکیه گفته بود که طالبان تسهیلات لازم را به سرمایه‌گذاران ترک در افغانستان فراهم خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • وقوع انفجار در کابل
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟