Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ سی‌وهفتمین دورهٔ مسابقات باشگاه‌های آسیا است که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) و شانزدهمین دوره مسابقات تحت عنوان لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

قهرمان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ به عنوان باشگاه برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسابقات جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۸ که به میزبانی امارات متحده عربی قرار است برگزار شود صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که باشگاهی از کشور امارات متحده عربی قهرمان این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان شود، تیم دوم لیگ برتر امارات متحده عربی ۲۰۱۷–۱۸ صعود خواهد کرد.

برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، فدراسیون‌ها بر اساس رتبه‌بندی فدراسیون خود که در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۶ منتشره شده بود. شرایط سهمیه‌های اختصاص‌یافته به خود را دریافت کردند، که به عملکرد آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا، ای‌اف‌سی کاپ و همچنین تیم ملی فوتبال خود در رتبه‌بندی جهانی فیفا، طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ بستگی داشته‌است.

یک هشتم نهاییدوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷الجزیره امارات–پرسپولیس۱۸:۳۰السد–الاهلی عربستان۱۸:۳۰ﺳﻪشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ذوب آهن–استقلال۱۸:۳۰العین امارات–الدحیل قطر۱۸:۳۰دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷پرسپولیس–الجزیره امارات۱۸:۳۰الاهلی عربستان–السد۱۸:۳۰ﺳﻪشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷استقلال–ذوب آهن۱۸:۳۰الدحیل قطر–العین امارات۱۸:۳۰

 

استقلال- ذوب آهن؛ دربی استقلالی ها در غرب آسیا

بی تردید جذاب ترین برای هواداران فوتبال ایران بین استقلال و ذوب آهن برگزار می شود، دو تیمی که هر دو در حال حاضر شرایط خوبی را در فوتبال ایران تجربه می کنند و هر یک به نظر از شانس برابری برای پیروزی برخوردار هستند.

نکته بعدی که باعث جذابیت این بازی می شود این است که امیرقلعه نویی به عنوان پرافتخارترین مربی استقلال در لیگ برتر محسوب می شود، باید روبروی تیم سابقش تیم سابقش قرار بگیرد و با شفری برای صعود رقابت کند که استقلال را بعد از ۴ سال به اوج آمادگی رسانده است.

شفر و قلعه نویی یک بار در لیگ برتر روبروی هم قرار گرفته اند که با پیروزی سرمربی ذوب آهن همراه بوده است و حالا شفر می خواهد با پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا انتقام سختی از او بگیرد.

پرسپولیس – الجزیره؛ دیدار برانکو با حریف دلخواه

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با حریفی بازی می کند که به نظر پیش از بازی آخر هم برانکو از رویارویی با آن استقبال می کرد. برانکو که در خطر رویارویی با تیم الاهلی عربستان بود، به دلیل اینکه بتواند در مرحله یک هشتم نهایی بتواند از حق میزبانی استفاده کند، امیدوار بود با الجزیره برخورد کند که اتفاقا همین اتفاق هم افتاد.

با توجه به شرایط خوب این روزهای پرسپولیس به نظر شاگردان برانکو توان پیروزی برابر الجزیره را خواهند داشت و می توانند سهمیه ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به دو تیم برساند.

العین- الدوحیل؛ جدال میلیاردرهای قطر و امارات

دو تیم العین و الدوحیل بی تردید یکی حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی را تشکیل می دهند، دو تیمی که از نظر سطح مالی و امکانات از بهترین تیم های غرب آسیا هستند و جدال آنها به نوعی می تواند فینال زودرس این بازی ها در مرحله غرب آسیا باشد.

العین با حضور شحات، عمر عبدالرحمن، کایو و مارکوس برگ یکی از خطرناک ترین خط حمله های آسیا را در اختیار دارد اما الدحیل به دنبال جاشین مناسب برای مساکنی، ستاره تونسی خود است تا بتواند به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

السد- الاهلی؛ یاران ژاوی به دنبال تاریخسازی

دو تیم السد و الاهلی عربستان هم اخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در منطقه غرب آسیا  برگزار می کنند. السد که بعد از شکست برابر پرسپولیس به عنوان تیم دوم از گروهش شکست خورد، امیدوار است بتواند الاهلی پرقدرت را شکست بدهد و بعد از سال ها به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

ژاوی که پیش از این قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با بارسلونا تجربه کرده است، امیدوار است بتواند با بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی با شکوهی از دنیا فوتبال داشته باشد.

گروه یک (A) تراکتورسازیگروه Aدوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶الجزیره امارات۳ — ۲الغرافهتراکتورسازی۰ — ۱الاهلی عربستاندوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶الغرافه۳ — ۰تراکتورسازیالاهلی عربستان۲ — ۱الجزیره اماراتدوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶الغرافه۰ — ۰الاهلی عربستانالجزیره امارات۱ — ۱تراکتورسازیﺳﻪشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶الاهلی عربستان۱ — ۱الغرافهتراکتورسازی۱ — ۱الجزیره اماراتﺳﻪشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷الغرافه۲ — ۳الجزیره اماراتالاهلی عربستان۲ — ۰تراکتورسازیﺳﻪشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷الجزیره امارات۱ — ۲الاهلی عربستانتراکتورسازی۱ — ۳الغرافهجدولتیمبازیهابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز۱الاهلی عربستان۶۴۲۰۹۴۵۱۴۲الجزیره امارات۶۲۲۲۹۹۰۸۳الغرافه۶۲۲۲۱۲۹۳۸۴تراکتورسازی۶۰۲۴۲۱۰-۸۲گروه دو (B) ذوب آهنگروه Bدوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶الدحیل قطر۳ — ۱ذوب‌آهنلوکوموتیو تاشکند۵ — ۰الوحده اماراتدوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ذوب‌آهن۲ — ۰لوکوموتیو تاشکندالوحده امارات۲ — ۳الدحیل قطرﺳﻪشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ذوب‌آهن۲ — ۰الوحده اماراتالدحیل قطر۳ — ۲لوکوموتیو تاشکنددوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶الوحده امارات۳ — ۰ذوب‌آهنلوکوموتیو تاشکند۱ — ۲الدحیل قطرﺳﻪشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ذوب‌آهن۰ — ۱الدحیل قطرالوحده امارات۱ — ۴لوکوموتیو تاشکندﺳﻪشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷الدحیل قطر۱ — ۰الوحده اماراتلوکوموتیو تاشکند۱ — ۱ذوب‌آهنجدولتیمبازیهابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز۱الدحیل قطر۶۶۰۰۱۳۶۷۱۸۲ذوب آهن۶۲۱۲۶۷-۱۷۳لوکوموتیو تاشکند۶۲۱۳۱۳۹۴۷۴الوحده امارات۶۱۰۵۱۱۵-۹۳گروه سه (C) پرسپولیسﺳﻪشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶پرسپولیس۳ — ۰نسف قارشیالوصل امارات۱ — ۲السدﺳﻪشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶نسف قارشی۱ — ۰الوصل اماراتالسد۳ — ۱پرسپولیسدوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶پرسپولیس۲ — ۰الوصل اماراتنسف قارشی۱ — ۰السدﺳﻪشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶السد۴ — ۰نسف قارشیالوصل امارات۰ — ۱پرسپولیسدوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷نسف قارشی۰ — ۰پرسپولیسالسد۲ — ۱الوصل اماراتدوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷الوصل امارات۱ — ۲نسف قارشیپرسپولیس۱ — ۰السدجدولتیمبازیهابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز۱پرسپولیس۶۴۱۱۸۳۵۱۳۲السد۶۴۰۲۱۱۵۶۱۲۳نسف قارشی۶۳۱۲۴۸-۴۱۰۴الوصل امارات۶۰۰۶۳۱۰-۷۰گروه چهار (D)گروه Dﺳﻪشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶الهلال عربستان۰ — ۰العین اماراتالریان قطر۲ — ۲استقلالﺳﻪشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶العین امارات۱ — ۱الریان قطراستقلال۱ — ۰الهلال عربستانﺳﻪشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶العین امارات۲ — ۲استقلالالهلال عربستان۰ — ۱الریان قطردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶استقلال۱ — ۱العین اماراتالریان قطر۲ — ۱الهلال عربستاندوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷العین امارات۲ — ۱الهلال عربستاناستقلال۲ — ۰الریان قطردوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷الهلال عربستان۰ — ۱استقلالالریان قطر۱ — ۴العین اماراتجدولتیمبازیهابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز۱استقلال۶۳۳۰۹۵۴۱۲۲العین امارات۶۲۴۰۱۰۶۴۱۰۳الریان قطر۶۱۳۲۷۱۱-۴۶۴الهلال عربستان۶۰۲۴۳۷-۴۲زمان‌بندی بازیهای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸مرحلهدورتاریخ قرعه‌کشیدیدار رفتدیدار برگشتمرحله گروهیMatchday 1TBA December 2017۱۲–۱۴ فوریه ۲۰۱۸Matchday 2۱۹–۲۱ فوریه ۲۰۱۸Matchday 3۵–۷ مارس ۲۰۱۸Matchday 4۱۲–۱۴ مارس ۲۰۱۸Matchday 5۲–۴ آوریل ۲۰۱۸Matchday 6۱۶–۱۸ آوریل ۲۰۱۸مرحله حذفییک‌هشتم نهایی۷–۹ مه ۲۰۱۸۱۴–۱۶ مه ۲۰۱۸یک‌چهارم نهاییTBA May/June 2018۲۷–۲۹ اوت ۲۰۱۸۱۷–۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸نیمه نهایی۱–۳ اکتبر ۲۰۱۸۲۲–۲۴ اکتبر ۲۰۱۸فینال۳ نوامبر ۲۰۱۸۱۰ نوامبر ۲۰۱۸

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست. - اخبار ورزشی -

 حسین گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دو برد اخیر تیمش برابر ذوب‌آهن و فولاد اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و در دو بازی اخیر توانستیم دو تیم باکیفیت را شکست بدهیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در پایان لیگ یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 

وی راجع به عملکردش در فصل جاری لیگ برتر تصریح کرد: شرایط خوبی در این فصل داشتم. البته باید از زحمات آقای دقیقی هم تشکر کنم که باعث پیشرفت من شد تا حتی بتوانم به اردوی تیم ملی هم دعوت شوم. امیدوارم بتوانم در آینده بیشتر پیشرفت کنم. 

مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین با تمجید از سرمربی جوان این تیم یادآور شد: آقاسعید (دقیقی) یک مربی جاه‌طلب است که دوست دارد تیمش تهاجمی و برای برد فوتبال بازی کند. او به پیشرفت بازیکنان کمک می‌کند و جزو مربیان خوب فوتبال ایران است.

گودرزی در مورد دعوتش به اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: این اتفاق برای من مهم بود و باید بگویم که بزرگ‌ترهای تیم ملی از جمله علیرضا جهانبخش و علیرضا بیرانوند طوری رفتار کردند که ما جوان‌ها در تیم ملی احساس غریبی نکنیم. امیدوارم بتوانم در آینده آنقدر خوب کار کنم که همیشه به تیم ملی دعوت شوم. شرایط تیم ملی با باشگاه فرق می‌کند. یک بازیکن برای فیکس شدن در تیم ملی باید خیلی زحمت و سختی بکشد و من هم تلاش می‌کنم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنم.

وی درباره اینکه در نیم‌فصل بحث حضورش در استقلال به شکل جدی مطرح شد، گفت: باید از پیشنهاد آقای نکونام و باشگاه استقلال تشکر کنم، ولی به هر حال قسمت نبود که از شمس آذر جدا شوم و به استقلال بروم. حالا هم خوشحالم که پیراهن شمس آذر را بر تن می‌کنم و تمرکزم روی موفقیت این تیم است.

مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین راجع به بازی بعدی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: قطعاً بازی سختی داریم، چون استقلال می‌خواهد با برد در این بازی همچنان در کورس قهرمانی باشد. با این حال ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و می‌خواهیم از استقلال امتیاز بگیریم.

گودرزی در پایان در مورد اینکه برای خود چه آینده‌ای را در فوتبال متصور است، تصریح کرد: رؤیای من این است که یک روز در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. در بین لیگ‌های اروپایی هم لیگ برتر انگلیس را دوست دارم. فکر می‌کنم آرزوی هر بازیکنی این است که در لیگ جزیره فوتبال بازی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان + جدول پخش
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود