Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@17:53:09 GMT

رافینیا به دنبال دائمی کردن قراردادش با اینتر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۰۵۵۸

رافینیا به دنبال دائمی کردن قراردادش با اینتر

هافبک برزیلی افعی ها تمایل دارد به کارش در ایتالیا ادامه بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق گفته های پدر رافینیا آلکانتارا، این بازیکن از حضور در ایتالیا و پوشیدن پیراهن اینتر بسیار خوشحال است و حتی اگر این تیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب نکند، او تمایل دارد به کارش در اینتر ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازینیو که با لچه و فیورنتینا، سابقه دو فصل حضور در سری آ را در کارنامه دارد، در مصاحبه ای با FCInterNews، گفت:

همه چیز به خواسته اینتر بستگی دارد. اینکه این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند یا لیگ اروپا، اهمیتی ندارد. به نظرم برای اینتر اهمیت زیادی دارد که بتواند بازیکن مهمی چون رافینیا را نگه دارد. او جوان است و آینده ای روشن پیش رویش است. همه ما از حضور در شهر میلان خوشحالیم اما باید صبر کرد.

آیا او خودش می خواهد بماند؟

قطعا؛ رافینیا از حضور در اینتر خوشحال است چون این تیم برای وی ارزش زیادی قائل است. رافینیا در حال یادگیری است و حس خوبی از حضور در این گروه دارد بنابراین می خواهد در اینتر بماند.

همین روزها برای فهمیدن خواسته باشگاه اینتر و مذاکره با آنها باید به میلان سفر کنم. فعلا با بارسلونا صحبتی نمی کنم چون ابتدا باید نظر اینتر را متوجه شوم. همه به دنبال یافتن بهترین راه حل برای آینده رافینیا هستیم. بهترین راه حل در حال حاضر، اینتر است برای همین می خواهیم اینجا بمانیم. اینتر باشگاهی بزرگ و میلان شهری زیباست برای همین از حضور در اینتر بسیار راضی هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رافینیا اینتر باشگاه اینتر بارسلونا اینتر اینترمیلان بارسلونا باشگاه اینتر رافینیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر