Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@15:58:15 GMT

کارنامه تیم‌های قلعه نویی مقابل استقلال +جدول

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۰۶۸۷

آماری که از دیدار های رودرروی تیم های امیر قلعه نویی با استقلال بدست آمده نشان می دهد آبی های پایتخت از بخت کمتری برای عبور از ذوب آهن برخوردارند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم استقلال در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید با تیمی رودررو شود که هدایتش بر عهده امیر قلعه نویی است. مردی که هر آنچه استقلال در لیگ برتر عنوان قهرمانی دارد(سه دوره) همه را با این مربی بدست آورده است!

بررسی کارنامه رویارویی های استقلال با تیم هایی که امیر قلعه نویی هدایت شان را در دست داشته نشان می دهد آبی های پایتخت توفیق چندانی نداشته و برعکس این تیم های تحت امر قلعه نویی بودند که سهم بیشتری در بردها را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  *هفدهمین مصاف

استقلال تاکنون 16 بار رودرروی تیم های قلعه نویی به میدان رفته که 15 بار در لیگ برتر و یک دیدار در دور نیمه نهایی جام حذفی بوده است. این بازی هفدهمین دیدار آنها خواهد بود.

  *امیر در شش تیم مختلف

قلعه نویی با تیم های استقلال اهواز، مس کرمان، سپاهان، تراکتورسازی، ملوان و ذوب آهن روبروی تیم محبوب خود صف آرایی کرده است.

  *آمار خطرناک مسابقات اخیر

قلعه نویی نه تنها در 5 مصاف آخر تیم های تحت امرش مقابل استقلال هرگز نباخته بلکه از 5 دیدار در 4 مسابقه تیمش برنده زمین را ترک و یک بازی را با تساوی به پایان برده است.

  *کفه سنگین ترازو

او در تیم های مختلف سابقه 16 مصاف با استقلال را دارد که از این تعداد 8 بار برنده شده، در 3 دیدار به تساوی دست یافته و 5 بازی را هم با شکست تمام کرده است تا کفه ترازو به سمت او سنگینی کند.

  *قلعه نویی 2 گل جلو است!

قلعه نویی که همواره بین مربیان لیگ برتری به علاقمندی اش به سیستم هجومی شهره است در گلزنی به استقلال هم با تفاضل گل 2+ از آبی ها پیش است. بازیکنان او توانسته اند 22 بار دروازه استقلال را باز کرده و البته 20 گل هم از این تیم دریافت کنند.

ناگقته نماند؛ دیدار رفت این دو تیم در چارچوب دور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان و از ساعت 19:15 روز 18 اردیبهشت برگزار می شود. مصاف برگشت هم 25 اردیبهشت در تهران و استادیوم آزادی انجام خواهد شد. مسابقه ای که ساعت 20:45 سوت می خورد.

جدول عملکرد تیمهای تحت هدایت امیر قلعه نویی مقابل استقلال را در زیر ببینید:

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس پس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی در پنج بازی پیاپی حضور نداشت و در تمرینات برنتفورد انگلیس مانده بود، اما پس از تورنمنت کافا به اردوی ایران اضافه شد و تا شب گذشته که ملی پوشان مقابل ترکمنستان قرار گرفتند، در تمام بازی‌ها حضور داشته است.

ستاره ایرانی برنتفورد که نخستین بازی خود زیر نظر قلعه‌نویی را در دیدار تدارکاتی مقابل بلغارستان انجام داد، تا دیدار شب گذشته مقابل ترکمنستان در 16 بازی پیاپی برای تیم ملی حضور پیدا کرده و در این بین فقط یکبار برابر اردن به‌عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شده و همواره نمایش تاثیرگذاری داشته است.

سامان قدوس که در دومین مسابقه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ازبکستان به مهدی طارمی پاس گل داده بود، در دیدار شب گذشته برابر ترکمنستان هم بارها خلق موقعیت کرد و پاس‌های در عمق و ارسال‌های خوبی داشت که دیگر بازیکنان ایران نتوانستند از فرصت‌های ایجاد شده توسط او استفاده کنند.

قدوس که بیشترین دوران بازی خود در سطح اول فوتبال انگلیس را امسال با برنتفورد تجربه کرده و جایگاه خوبی در باشگاهش به دست آورده، در تیم ملی نیز وضعیت بهتری دارد و دیشب هم با حضور 90 دقیقه‌ای مقابل ترکمنستان دوباره موثر نشان داد.

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی
  • سورپرایز ترکمنستان برای امیر قلعه نویی
  • چرخش سریع استقلال مقابل قلعه‌نویی؛ نظر آبی‌ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!