Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در دیدار با آیت‌الله شبیری زنجانی در قم گفت: یکی از فعالیت‌های آستان‌های قدس، بازبینی کتاب‌ها و تألیقات بر کتب قدیمی و میراث کهن ماندگار شیعی است، این کارها در حال انجام است که از جمله آن آثار ملا علی کنی است که به زودی بعضی از آثار این عالم بازبینی و با تصحیح نسخ از زیر چاپ خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از دیگر فعالیت‌ها، تصحیح نسخ قاضی نور الله و کتاب‌هایی چون احقاق الحق است که قابلیت چاپ در چند مجلد را هم دارند. این کتاب‌ها نیز بعد از تصحیح منتشر خواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در مورد احیای تراث و مباحث جدید در پژوهشگاه آستان قدس در حال انجام است، متذکر شد: دراین رابطه تلاش این است با حوزه علمیه قم ارتباط وسیع تر شود و برای این امر همه حوزویان حاضرند به آستان قدس کمک کنند.

رئیسی تشریح کرد: ظرفیت عظیم علمی و پژوهشی حوزه علمیه قم آماده هرنوع همکاری با آستان قدس است و این جای بسی خوشحالی است.

وی با بیان اینکه توصیه حضرتعالی در مورد استفاده و نشر تفسیر ابوالفتوح رازی در مباحث مختلف رجالی و روایی بسیار ضروری بود، افزود: نکته دیگر توجه دادن به طلاب و دانشجو در استفاده از این تفسیر است. این تفسیر می‌تواند به دانشجویان که در مباحث علوم قرآنی در حال فعالیت هستند، کمک خوبی کند.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است