Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی نراتزوری، توضیحات مهمی در رابطه با برنامه های این باشگاه در آینده نزدیک ارائه کرده است.

طرفداری- پیرو آسیلو ابراز امیدواری کرد اینتر بتواند در دو هفته باقی مانده، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد با این حال به هواداران این تیم تضمین داد حتی در صورت عدم راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، اینتر تیمی رقابتی باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Football-Italia، آسیلیو در حاشیه مراسمی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد:

در حال حاضر قضیه تمدید قرارداد اسپالتی بیش از هر چیزی نقل رسانه هاست نه چیزی بیشتر. به نظرم برای سازماندهی آینده با او مشکلی وجود ندارد. ما از کار کردن با او بسیار خوشحالیم؛ سونینگ، گروه جاه طلبی است.

نقل و انتقالات؟ هدف بعدی ما، جذب یک بازیکن قدرتمند از باشگاهی بزرگ است؛ کسی که از نظر سن و سال هم جوان محسوب می شود.

بازی با لاتزیو در هفته آخر؟ آن بازی در روز 20 می می تواند فینال شود اگر ما به درستی از پس وظیفه خود در بازی این هفته مقابل ساسولو برآییم. فعلا تا آن روز زمان زیادی است و اول باید به بازی با ساسولو فکر کنیم. اگر این دیدار خوب پیش رفت، آنوقت می توانیم در مورد جدال با لاتزیو حرف بزنیم.

در مقایسه با سال گذشته در همین مقطع، 13 امتیاز بیشتر کسب کرده ایم. اینتر در حال پیشرفت است. برای فصل آینده هم آماده خواهیم بود. از ابتدای این فصل، اهدافمان کاملا روشن بود؛ این فصل را، دوران احیا قلمداد می کنیم. فراموش نکنید پروژه ما با اسپالتی هنوز یک سال نیست که آغاز شده است.

در نوامبر صدر جدول بودیم اما همان موقع هم می دانستیم که هدف اصلی ما و کل کاری که باید بکنیم، رسیدن به لیگ قهرمانان اروپاست. اخیرا بالا و پایین داشته ایم اما متقاعد شده ام که اینتر کنونی حتی بهتر از آن تیمی است که در ماه نوامبر در صدر جدول سری آ بود. اینتر با اسپالتی در مسیر پیشرفت است و این موضوع کاملا به چشم می آید.

در تابستان پیش رو هرکاری می کنیم تا مطمئن شویم تیمی رقابتی برای فصل آینده در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا در صورت صعود، داشته باشیم. اگر در جمع 4 تیم قرار نگیریم، هرکاری که می توانیم برای هوادارانمان می کنیم تا مطمئن شوند این تیم رقابتی باقی می ماند. رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا، فراتر از جنبه های مالی اهمیت دارد.

فصل خوبی را گذرانده ایم که اگر با رتبه چهارم همراه شود، فوق العاده خواهد بود. در هر صورت این تازه آغاز پروژه ای است که در سال های آینده پیگیری خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و تاتنهام در داربی لندن و در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که چلسی موفق شد با ۲ گل مهمانش را شکست دهد.

چالوبا در دقیقه ۲۴ و جکسون در دقیقه ۷۲ گل‌های چلسی را به ثمر رساندند.

با این نتیجه امید تاتنهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمرنگ شد و خیال استون ویلای رده چهارمی که ابتدای هفته در مصاف با چلسی به تساوی رسیده بود کمی راحت شد. تاتنهام تنها تیمی است که می‌تواند رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست استون ویلا خارج کند، اما با این شکست حالا شانس آنها هم بسیار کم شد و با یک بازی کمتر نسبت به استون ویلا و با هفت امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رتبه پنجم قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر