Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@02:09:54 GMT

علیرضا جهانبخش به کدام لیگ معتبر می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۱۴۰۴

علیرضا جهانبخش به کدام لیگ معتبر می‌رود؟

علیرضا جهانبخش در کنار ممفیس دیپای، تنها بازیکنانی هستند که طی دو دهه اخیر در نقشی غیر از مهاجم هدف آقای گل اردویسه شده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صحبت‌های مدیر ناپولی درباره خرید بازیکنی که این فصل بیشتر از ۲۰ گل زده، بیشتر از همه بحث حضور جهانبخش در این باشگاه را جدی کرده است. آقای گلی جهانبخش، باعث شده تیم‌های بزرگ زیادی به او لینک شوند و شایعه حضورش در باشگاه و لیگ‌های معتبری مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال اینجاست آقای گلی اردویسه، چقدر شانس حضور یک بازیکن در لیگ‌های معتبر را افزایش می‌دهد؟

در بین ۱۰ بازیکن آخری که در اردویسه آقای گل شدند، فقط دو نفر فصل بعد هم در تیم‌شان بازی کردند. یورگنسن آقای کل فصل پیش در فاینورد مانده و منیر الحمداوی، باشگاهش را ترک نکرد اما یک سال بعد به آژاکس و در نهایت فیورنتینا رفت. بقیه بازیکنان، همگی فصل بعد را در باشگاه دیگری به پایان رساندند و ۷ نفر از این ۸ نفر، به معتبرترین لیگ‌های جهان رفتند.

۴ آقای گل اردویسه فصل بعد به لیگ برتر انگلیس، ۲ نفر به لالیگا و یک نفر به بوندسلیگا ترانسفر شدند. بازیکنانی که لوئیز سوارز، موفق‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود و بزرگترین ترانسفر هم مربوط به انتقال زمستانی هانتلار به رئال مادرید است. اگر جهانبهش به سری آ برود، راه آقای گل‌های هلند به چهارمین لیگ معتبر دنیا را هم باز می‌کند. در بین این بازیکنان، فقط دیپای در پست مهاجم هدف بازی نمی‌کرد که بلافاصله پس از پایان فصل راهی منچستریونایتد شد. با این شرایط و حضور ۷ نفر از ۱۰ آقای گل هلند در لیگ‌های درجه یک دنیا، به نظر می‌رسد جهانبخش هم فصل بعد در یکی از چهار لیگ مهم فوتبال دنیا بازی کند.

قبل از این یک دهه هم بازیکنانی مثل درک کویت، ماتیا کژمان و رود فن‌نیستلروی مشهورترین آقای گل‌های فوتبال هلند بودند که همگی، در لیگ برتر انگلیس به فوتبال‌شان ادامه دادند. راهی که برای جهانبخش هم به حساس‌ترین مقطع رسیده و انتخاب او، آینده و سقف رویاهای فوتبالی اولین آقای گل آسیایی اروپا را تعیین می‌کند.  

آقای گل‌های دهه گذشته هلند فصل بعد در چه تیمی بازی کردند؟

۲۰۰۸ هانتلار - رئال مادرید

۲۰۰۹ منیر الحمداوی - بدون ترانسفر

۲۰۱۰ سوارز - لیورپول

۲۰۱۱ ولمینکس - کلوب بروژ

۲۰۱۲ باس‌دوست - وولفبورگ

۲۰۱۳ ویلفرد بونی - سوانسی

۲۰۱۴ فینبوکسون - رئال سوسیداد

۲۰۱۵ دیپای - منچستریونایتد

۲۰۱۶ یانسن - تاتنهام

۲۰۱۷ یورگنسن - بدون ترانسفر

۲۰۱۸ جهانبخش - ؟؟؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند، قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟