Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزش و پرورش با اعلام شرایط نقل و انتقال برون استانی معلمان اعلام کرد که زمان ثبت‌نام در سامانه و ارائه مدارک به امور اداری منطقه مبداء از تاریخ ۲۲ اردیبهشت آغاز می‌شود. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۳ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه آمده است: در راستای عدم تمرکز و افزایش بهره‌وری کارکنان وزارت آموزش و پرورش، افزایش رضایت شغلی فرهنگیان و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی‌ آزمایشی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت درون و برون استانی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط در سال تحصیلی 97-98 تفیض می‌شود.

متقاضیان انتقال درون استانی با رعایت شرایط بندهای الف و ب این شیوه‌نامه طبق دستورالعمل و براساس زمانبندی اعلام شده از سوی استان باید از طریق سامانه مربوط اقدام کنند تا با رعایت عدم نیاز مبداء و نیاز مقصد اقدام لازم انجام شود.

متقاضیان انتقال برون استانی در صورت دارا بودن شرایط این شیوه‌نامه و مطابق جدول زمانبندی باید با مراجعه به سایت نقل و انتقال به آدرس enteghal.medu.ir نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی خود اقدام و سپس مدارک لازم را جهت بررسی به امور اداری آموزش و پرورش منطقه مبداء ارائه دهند.

درخواست ثبت شده متقاضیان در سامانه hrm مشروط به عدم نیاز مبداء (مبتنی بر داده‌های سامانه بکفا و تراز نیروی انسانی به نحوی که در مبداء در گروه و جنس متقاضای هیچ حق‌التدریسی پرداخت نشود) و نیاز مقصد (مبتنی بر داده‌های بکفا و تراز نیروی انسانی به طوری که در منطقه مقصد درگروه و جنس متقاضی هیچ کسری ساعت موظفی نباشد) قابل بررسی خواهد بود.

بدیهی است مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل و پاسخگویی به متقاضیان با توجه به تفیض اختیار با مدیر کل آموزش و پرورش استان‌ها است و باید تمهیدات لازم انجام شود تا ضمن عدم مراجعه متقاضیان به واحدهای ستادی تعیین تکلیف نهایی متقاضیان انتقال دائم و موقت حداکثر تا تاریخ 15 مرداد 97 پایان پذیرد و ابلاغ افراد حداکثر تا 25 مرداد 97 صادر شود.

* ضوابط و مقررات انتقال دائم

نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبداء. دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 97.

مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کار معین جزو سابقه خدمت محسوب نخواهد شد.

همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تاییدیه از مراجع ذی‌صلاح به استناد ماده 17 آئین‌نامه اجرایی ماده 13 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان (بدون داشتن شرایط فوق) منتقل می‌شوند.

* شرایط و ضوابط انتقال موقت

دارا بودن حداقل 2 سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 97

مستخدمینی که در سال تحصیلی 96 - 97 با رعایت مفاد بخشنامه تاریخ 17 شهریور 96 جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه‌های دولتی (غیراز علمی‌کاربردی و پیام نور) با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل باشند.

همسر همکاران فرهنگی که جهت ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز متقاضی انتقال موقت یا مامور به تحصیل باشد.

متقاضیانی که به تشخیص کارگروه راهبری توسعه مدیریت منطقه و تایید کمیته راهبری توسعه مدیریت استان مبداء و مقصد دارای شرایط حاد و خاص باشند.

* شرایط و ضوابط تبدیل انتقال موقت به دائم

نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبداء. دارا بودن حداقل 3 سال سابقه متوالی انتقال موقت. انتقال موقت بابت تحصیل خود یا همسر نباشد.

به گزارش تسنیم ثبت‌نام در سامانه نقل و انتقال و ارائه مدارک به امور اداری منطقه مبداء از تاریخ 22 اردیبهشت تا تاریخ 14 تیر ماه انجام می‌شود.

کنترل، بررسی فرم‌های درخواست و امتیازبندی متقاضیان و اعلام نظر در سامانه hrm توسط آموزش و پرورش منطقه مبداء از تاریخ 25 اردیبهشت تا 23 تیرماه انجام می‌شود.

بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه hrm توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء از تاریخ 26 اردیبهشت تا 31 تیر ماه انجام می‌شود.

بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه hrm توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد از تاریخ 22 تیرماه تا 6 مرداد ماه انجام می‌شود. همچنین اعلام نتایج نقل و انتقالات توسط آموزش و پرورش منطقه مبداء در تاریخ 15 مرداد ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1014132/P1361/S2,22/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم تقدیر از معلمان نمونه گفت: معلم کسی است که آینده کشور را معماری می‌کند. در قریب به ۶۰۰ هزار کلاس درس لحظه به لحظه آینده ایران در حال شکل گیری است. اینکه آینده ایران به چه شکل خواهد بود در مدارس و به دست معلمان است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر می‌خواهیم جامعه عزیز شود باید معلم را قدر بدانیم. اگر معلم را بالا ببریم جامعه رشد می‌کند.

صحرایی گفت: جامعه‌ای که معلمش را گرامی بدارد؛ استحقاق هر پیشرفتی را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۹۳ هزار معلم به عنوان معلمان منتخب برگزیده شدند؛ گفت: حدود 3 هزار معلم برتر در سطح شهرستان‌ها انتخاب شدند. ۳۲۰ معلم، منتخب استانی شدند و در نهایت ۲۰ معلم برتر کشوری انتخاب شدند. این اولین بار بود که معلمان نشان معلم برتر را از رئیس جمهور دریافت کردند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: می‌گویند دو هفته‌ای است که حال همه کشور خوب است؛ علت این مسئله آن است که در این دو هفته از معلمان و کار‌های آنها سخن گفته شد و از ایشان تقدیر شد؛ تمام جهان و تمام کائنات بر معلم درود می‌فرستند.

صحرایی با اشاره به حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم مظلوم غزه گفت: باید به دانش آموزانمان بگویید در کشور‌هایی که داعیه حقوق بشر و دموکراسی را دارند؛ دانشجویان را به جرم اینکه فقط گفته بودند مظلوم را نکشید برخورد کردند.

وی با بیان اینکه کنترل نرم در ایران حاصل فعالیت معلمان است گفت؛ معلم کسی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب هیچکس جز منافق معلم را تحقیر نمی‌کند. هیچ قشری از جامعه وجود ندارد مگر اینکه مدیون کمک‌ها و لطف معلمان است. تکریم معلم باید به فرهنگ جامعه تبدیل شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر آرزوی خوبی که برای جامعه داریم؛ محل تحققش در مدرسه است؛ افزود: جامعه قوی و جامعه با نشاط و اقتصاد قوی جز با توجه به معلم و مدرسه به دست نمی‌آید. هر چقدر که می‌خواهیم منظره مدرسه با نشاط‌تر و درخشان‌تر باشد باید به معلم و مدرسه توجه کنیم. بازگشت به مدرسه سیاست امروز کسانی است که دغدغه شکوفایی ایران را دارند.

صحرایی با تاکید بر اینکه حدود یکصد هزار نفر امسال به جامعه آموزش و پرورش خواهند پیوست؛ گفت: اگر پیوسته بر سیاست تقویت معلمان بپردازیم امید‌ها برای شکوفایی هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت بیشتر خواهد شد.

در بخشی از این برنامه وزیر آموزش و پرورش از معلم کلاس اول ابتدایی خود تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • جزئیات جدید از همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته
  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم