Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد:سعید غفرانی از سال ۹۴ به‌عنوان عضو علی‌البدل در سایت سازمان نظام مهندسی تهران معرفی شده و پیوسته در جلسات هیئت مدیره به عنوان عضو علی البدل دعوت می شده است. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پاسخ اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به خبر "گاف بزرگ وزارت راه و شهرسازی" در ذیل می‌آید؛

«احتراماً با توجه به خبر درج شده در مورخه 14/2/97 با تیتر گاف بزرگ وزارت راه و شهرسازی به اطلاع می رساند در خصوص انتخابات هفتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران، اعتبارنامه آقای محمد رحیمی بالا علی رغم احراز اکثریت آراء بنا به مدارک و مستنداتی مبنی بر عدم احراز شرایط عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی تهران فاقد شرایط عضویت بوده و به همین دلیل صادر نگردیده لذا آقای محمدزاده شکیب به عنوان عضو اصلی و آقای سعید غفرانی بعد از ایشان با بیشترین آرا به عنوان عضو علی البدل به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران راه یافته و اعتبارنامه آنان از سال 94 صادر و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است از همان سال 94 آقای سعید غفرانی به عنوان عضو علی البدل در سایت سازمان نظام مهندسی تهران معرفی گردیده و پیوسته در جلسات هیئت مدیره به عنوان عضو علی البدل دعوت می شده است.»

به گزارش تسنیم، اوایل ماه جاری معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه در نامه‌ای به مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تعلیق پروانه اشتغال به کار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران به دلیل عدم اجرای بخشنامه آخوندی خبر داد. پس از آن، این اداره کل نیز در نامه‌ای به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی تهران سعید غفرانی را به عنوان جایگزین قربانخانی رئیس تعلیق شده سازمان نظام مهندسی تهران معرفی کرد.

انتهای پیام/

R1012188/P1361/S7,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد

هادی قاسمی رئیس هیئت مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی «حسین فرزندی» را بعنوان مديرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی قاسمی رئیس هیئت مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی حسین فرزندی را بعنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

حسین فرزندی پیش از این تهیه کنندگی و سردبیری برنامه تهران۲۰، قائم مقام سازمان بسیج صدا و سیما مشاور شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، هیات مدیره موسسه تبیان، مدیر کل تولیدات بسیج صداوسیما، تهیه کنندگی برنامه‌های تلوزیونی، مستند و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

پیش از این هادی قاسمی به مدت ۱۲ سال مدیرعامل این رسانه بوده است.

دیگر خبرها

  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه های سنگین و میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویس ها!