Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینفرد شفر در استقلال ماندنی شده اما ممکن است دو بازیکن جوان خود را در اختیار نداشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با پایان این فصل رقابت های لیگ برتر ایران، اکثر باشگاه ها به ویژه استقلال تهران وارد مسائل پیرامون نقل و انتقالات بازیکنانشان شده اند امید نورافکن و سیدمجید حسینی بازیکنانی هستند که در تیم منصوریان ظهور کردند و در تیم شفر رشد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید نورافکن و سیدمجید حسینی از کشورهای اروپایی پیشنهاد دارند.

شفر در یک برنامه تلوزیونی از نورافکن خواست یک فصل دیگر در استقلال بماند و افتخاری هم با حسینی برای راضی کردنش جلسه گذاشت.

حال از باشگاه استقلال خبر رسیده است که جدایی نورافکن و سید مجید حسینی منوط به شرایط مالی باشگاه استقلال است زیرا این باشگاه شرط کرده تنها در صورتی رضایت به جدایی می دهد که باشگاه از لحاظ مالی تامین شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران سیدمجید حسینی استقلال تهران امید نورافکن رضا افتخاری سیدمجید حسینی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، هر اقدامی که در اراک انجام داده فقط در راستای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بوده است.

به گزارش مشرق، احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی واکنش کاپیتان آبی‌پوشان را به همراه داشت.

سیدحسین حسینی در مورد اتفاقات رخ داده در بازی آلومینیوم اراک - استقلال، اظهار داشت: اتفاق غیرمتعارف و غیرمنتظره‌ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می‌دود و مأموران حراست ورزشگاه به سمت او می‌روند، احساس کردم به‌عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هر حال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسئولیت‌های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسئول می‌دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و مأموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: قطعاً اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می‌کردم. رفتار جیمی‌جامپ‌ها را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم، ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می‌دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار مأموران را نداشتم و فقط می‌خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

وی با اشاره به هدف خود و تابعیت از قانون، تصریح کرد: در تمام این سال‌ها که به شکل حرفه‌ای فوتبال بازی کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ‌کس هنجارشکنی و بی‌قانونی از من ندیده است. در این ماجرا هم احساس می‌کنم سوءبرداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی مقابل شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جریمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: اگر از حرف من سوءبرداشت شده لازم می‌دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه با رفتارم در اراک و نه با حرف‌هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار مأموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود. هیچ وقت در کار مأموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می‌آیند دخالت نکردم و نمی‌کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی‌های استقلال فکر می‌کنم. ما شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلاً دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئناً از امروز برای هدف‌مان تلاش مضاعف خواهیم کرد تا هواداران را خوشحال کنیم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال