Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید کمال هادیانفر در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره اینکه آیا پلیس فتا در موضوع امنیت کدهای دستوری یا همان USSDها ورود کرده است یا خیر؟ گفت: نکته حائز اهمیت در خصوص حوزه فضای مجازی کشورمان این است که متاسفانه رشد استفاده از این فضا در ایران بسیار شتابان بوده و بیش از آنکه به لایه‌های امنیتی توجه شود، به کسب درآمد از این فضا توجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتای ناجا با بیان اینکه متاسفانه با همین وضعیت مجوزهای زیادی صادر شد، افزود: ما روند فعالیت چند کد دستوری یا همان USSDها را بررسی کردیم؛ شرکت‌هایی که علی‌رغم آنکه در هریک از آن‌ها بعضاً چند صد نفر مشغول به کار هستند و خوب هم کار می‌کنند؛ ولی متاسفانه در لایه‌های مختلف، مشکلات امنیتی دارند.

به گفته هادیانفر در حال حاضر گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی از این سامانه‌ها به پلیس فتا منعکس می‌شود که در دست بررسی است.

رییس پلیس فتای ناجا اضافه کرد: در جلسه اخیری که با رئیس و معاونان بانک مرکزی و همچنین با وزیر ارتباطات داشتیم، این مساله مطرح شد. لذا با طرح این مطلب مقرر شد که مشکلات موجود به صورت "موضوع به موضوع" و "لایه به لایه" مطرح شود که هم اکنون در حال اجرا است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کدهای دستوری پلیس فتا جام جم آنلاین تمهیدات پلیس برای حل مشکلات امنیتی کدهای دستوری پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید

براساس اعلام پلیس واشنگتن، یک فرد پس از برخورد (با خودرو) به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید، کشته شد.

به گزارش مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴ کشته و زخمی در پی تیراندازی در نیویورکِ آمریکا پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد