Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@09:05:40 GMT

خراسان رضوی قهرمان دو و میدانی دختران کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۱۹۱۵

خراسان رضوی قهرمان دو و میدانی دختران کشور شد

سنندج - ایرنا - مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران کشور رده سنی نوجوانان و انتخابی تیم ملی عصر دوشنبه با قهرمانی تیم خراسان رضوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از مسابقات 130 دونده در قالب 19 تیم از 18 استان کشور بمدت 2 روز یکشنبه و دوشنبه (16 و 17 اردیبهشت) در استادیوم 22 گولان سنندج شرکت داشتند و در پایان تیم خراسان رضوی قهرمان شد، تهران در جایگاه دوم ایستاد و زنجان هم سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دختران ورزشکار در دوهای 100، 200، 400، 800، 1500، سه هزار متر و همچنین 10000 متر پیاده روی، 2 هزار متر بامانع، 100 متر بامانع، 400 متر بامانع، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرش با نیزه، پرتاب وزنه، دیسک، نیزه و چکش، هفتگانه و دو امدادی با هم رقابت کردند.
مسابقات دو و میدانی نوجوانان پسر کشور و انتخابی تیم ملی نیز پیش از این مسابقات در روزهای 13 و 14 اردیبهشت به میزبانی سنندج برگزار شد و با قهرمانی تیم قم پایان یافت.
480 ورزشکار کردستانی در رشته ها و رده های مختلف دو و میدانی فعالیت دارند.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو و ميداني نوجوانان دختران كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» در سنندج

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س) جشن بزرگ «مثل ستاره» در سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه دختران شهر و روستاهای سنندج می‌توانند همراه با خانواده‌های خود در این مراسم جشن شرکت کنند، افزود: جشن بزرگ «مثل ستاره» با حضور هنرمندان، خوانندگان، مجریان و بازیگران مطرح کشوری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: عبدالرضا هلالی، حامد سلطانی، خاله نرگس، کارزان فاروقی، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش، سید حسین نوری، مهران خالدی در این جشن هنرنمایی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان زمان برگزاری این مراسم را دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج اعلام کرد و بیان داشت: در این مراسم به دختر خانم‌ها به قید قرعه جوایزی ارزنده شامل پلاک طلا، لوازم خانگی، کارت هدیه و غیره اهدا می‌شود.

رازیانی تصریح کرد: دختران سنندجی و خانواده‌های آنها برای ثبت نام رایگان باید نام و نام خانوادگی خود رو به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۸۸ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: شرکت برای عموم مردم در این جشن بزرگ آزاد است.

کد خبر 6100417

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» در سنندج
  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد