Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:28:36 GMT

35طرح اشتغالزاي روستايي دير به بانک‌ها ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۲۱۳۴

35طرح اشتغالزاي روستايي دير به بانک‌ها ابلاغ شد

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- فرماندار دير استان بوشهر گفت:‌ 35 طرح روستايي و عشايري با پيش بيني اشتغالزايي 188نفر و تثبيت 39 شغل براي پرداخت تسهيلات به سيستم بانکي ارجاع شد.

به گزارش ايرنا، حمزه اعتماد روز دوشنبه در جلسه تخصصي اشتغال شهرستان دير افزود: از اين شمار 31 طرح در حوزه جهاد کشاورزي و مابقي در حوزه صنعت و معدن با 236 ميليارد ريال تسهيلات در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ضمن قدرداني از همکاري خوب بانک توسعه تعاون شهرستان دير با متقاضيان افزود: شماري از اين طرح ها توسط بانک توسعه تعاون پرداخت شده و شماري ديگر در آستانه دريافت وام هستند.
فرماندار دير اضافه کرد: يکي از مزيت هاي اين جلسه حضور متقاضي، بانک عامل و دستگاه هاي اجرايي شهرستان براي بررسي بيشتر و برطرف کردن موانع طرح هاست.
وي گفت: بررسي دقيق طرح‌هاي اشتغالزايي از محل تسهيلات فراگير و روستايي و عشايري در اولويت کميته فني است.
مدير کل هماهنگي امور اقتصادي استانداري بوشهر گفت: دولت براي ايجاد مشاغل جديد و پايداري مشاغل موجود برنامه هاي متعددي دارد.
سيد اسماعيل موسوي افزود: يکي از برنامه ها، اعطاي تسهيلات با نرخ هاي متفاوت به کارآفرينان و متقاضيان است.
وي اضافه کرد: به اين منظور اعتبار قابل توجهي در بخش هاي توسعه روستايي و عشايري، فراگير و رونق توليد به اين استان اختصاص يافته است.
مدير کل هماهنگي امور اقتصادي استانداري بوشهر بيان کرد: در اين ارتباط متقاضيان از طريق سامانه کارا ثبت نام کرده و درخواست خود را ارسال مي کنند و کميته فني شهرستان ها و استان پرونده ها را بررسي و به بانک عامل معرفي مي کنند.
شهرستان دير در فاصله 200 کيلومتري جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود