Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:30:06 GMT

زمينه اشتغال مناسب براي مردم شهرستان بشاگرد فراهم مي شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۲۳۲۸

زمينه اشتغال مناسب براي مردم شهرستان بشاگرد فراهم مي شود

خبرگزاری شبستان: استاندار هرمزگان گفت: برنامه هايي در نظر داريم تا زمينه اشتغال مناسب براي مردم شهرستان بشاگرد فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی استانداری، دکتر فریدون همتی در آئين آغاز عمليات اجرايي مرحله دوم طرح آبرساني از مجتمع سد سهران و آغاز احداث شبكه فاضلاب روستايي در شهرستان بشاگرد تامين آب را از مسائل مهم دانست كه موجب ماندگاري مردم در روستاها و شهرهاي كوچك مي شود و بيان داشت: با توجه به شرايط كوهستاني و پراكندگي جمعيت در اين منطقه بيش از 50 ميليارد تومان اعتبار صرف پروژه مهم آبرساني از مجتمع سد سهران مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي ادامه داد: همچنين برنامه هايي در حوزه آبخيزداري و مهار آب هاي روان و فصلي در نظر داريم تا زمينه اشتغال مناسب براي مردم شهرستان بشاگرد فراهم شود.

 

استاندار هرمزگان افزود: به فرماندار بشاگرد تاكيد داشته ام از تمامي ظرفيت ها براي ايجاد اشتغال در اين شهرستان بهره بگيرد.

 

همتی تصريح كرد: حضور مردم بشاگرد نقش اساسي در تامين امنيت اين منطقه از كشورمان دارد كه  قدردان تمامي مردم بشاگرد هستيم.

 

استاندار هرمزگان همچنين از تعدادي از روستاهاي شهرستان بشاگرد بازديد و ضمن گفت‌وگو با مردم، براي رفع مشكلات آنان دستوراتي صادر كرد.

 

تكميل طرح آبرساني از مجتمع سد سهران شهرستان بشاگرد موجب بهره مندي 55 روستا و شهر گوهران از آب آشاميدني اين طرح خواهد شد.

 

براي اجراي اين طرح بالغ بر 55 ميليارد تومان هزينه مي شود و براساس برنامه ريزي صورت گرفته تا پايان سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد تا مردم در اين مناطق از نعمت آب آشاميدني سالم بهره مند شوند.

 

همچنين با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و علي اصغر قانع معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب كشور، عمليات احداث شبكه جمع آوري فاضلاب روستايي در بشاگرد آغاز شد.

 

اين طرح با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد تومان تا پايان سال جاري تكميل مي شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران اقتصاد مقاومتی سبک زندگی اسلامی برجام مسجد بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد مصلی نمایشگاه کتاب مجتمع سد سهران استاندار هرمزگان شهرستان بشاگرد طرح آبرسانی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر

دریافت 17 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

ویدئویی از ماجرای باز شدن پای حاج عبدالله والی به بشاگرد و نحوه کمک رسانی او به مردم را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848345 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم کمیته امداد بندرعباس- استان هرمزگان استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر