Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان – ايرنا – مديرعامل شرکت نمايشگاه هاي بين المللي گلستان گفت: 56 شرکت براي حضور در شانزدهمين نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان، سيستم هاي سرمايشي و گرمايش، کاشي، سراميک، بالابر، سنگ هاي تزئيني، درب و پنجره، تجهيزات و صنايع وابسته اعلام آمادگي کرده اند.

مهرداد ايزدي روز سه شنبه به خبرگزاري جمهوري اسلامي اعلام کرد: اين شرکت ها در 10 استان تهران، البرز، مرکزي، گلستان، مازندران، خراسان، اصفهان، شيراز، آذربايجان شرقي و يزد فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي؛ فعاليت نمايشگاه صنعت ساختمان از عصر چهارشنبه 19 ارديبهشت ماه به مدت چهار روز کاري در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان گلستان واقع در گرگان آغاز مي شود.
وي اظهار کرد: اين شرکت ها با گروه هاي کالايي در زمينه پروفيل ام دي اف، بتن و آب بندها، تاسيسات، توليد انواع آجرهاي سفالي، ايتال و آجرنما، انواع سنگ هاي ساختماني، نرده سنگي و ابزارآلاتپروفيلي، ورق هاي کامپوزيت نما، درب ضد سرقت، بلوک سبک و عايق، بالابرو پله برقي، شيرآلات بهداشتي، طراحي و ساخت سوله و اسکلت فلزي حضور مي يابند.
يزدي افزود: همچنين توليدکنندگان شيشه، کرکره برقي، درب اتومات، کليد و پريز و قطعات همرديف، دوربين هاي مدار بسته، سيستم هاي هوشمند و خورشيدي، محصولات LED ، آبنما، سيمان، طراحي داخلي، تجهيزات ايمني و آتش نشاني و مصالح ساختماني در اين نمايشگاه شرکت مي کنند.
وي گفت: نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان در گرگان طي مدت برپايي هر روز از ساعت 16 تا 21 براي بازديد عموم داير است.
شرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان گلستان در کيلومتر 5 بزرگراه گرگان – آق قلا واقع است.
6204/1648
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین

ایسنا/هرمزگان امروز هیأت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان در سومین روز از سفر خود از نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه چین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز، ۸ اردیبهشت در این بازدید با اشاره‌ به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای شهر شیشه هرمزگان گفت: نیاز است به موازات امور زیربنایی شهر شیشه، صنایع پایین دستی این صنعت بزرگ نیز در استان راه‌اندازی شود و امروز فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان در نمایشگاه صنعت شیشه کشور چین با تکنولوژی روز دنیا جهت ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

وی حضور شرکت‌های ایرانی دراین نمایشگاه را مزیت خوبی دانست و افزود: شیشه فلوت کاوه، شیشه اردکان و شیشه سهند در این نمایشگاه بین‌المللی درکنار رقبای خود حضور داشتند و فرصت مناسبی برای هیأت تجاری هرمزگان جهت مذاکرات فراهم شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز