Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:04:18 GMT

خبر خوب برای یونایتدی ها: فرگوسن به هوش آمد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۳۰۳۲

خبر خوب برای یونایتدی ها: فرگوسن به هوش آمد

سرالکس فرگوسن، اسطوره باشگاه منچستریونایتد که اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، ساعاتی پیش به هوش آمد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی 76 ساله پس از خونریزی مغزی، به بیمارستان منتقل شد و سریعا تحت عمل جراحی قرار گرفت. باشگاه یونایتد پس از انجام جراحی، آن را موفقیت آمیز توصیف کرد. پس از این بیانیه، هیچ گزارش رسمی از حال فرگوسن برای هواداران او منتشر نشده بود، هر چند دیلی میل در این مدت نیز روند او را رو به بهبود توصیف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

حال نشریه مترو مدعی شد که سرالکس فرگوسن به هوش آمده و روز گذشته با پزشکش درباره شرایط بیماری و عملش صحبت می‌کرده است. با وجود این نشانه‌های بسیار مثبت، سرالکس تحت مراقبت‌های شدید در بیمارستان رویال سالفورد قرار دارد و خانواده اش نیز تمام وقت در کنار او هستند. گفته می‌شود که روند بهبودی او به کندی پیش خواهد رفت.

 

بیماری فرگوسن و به کما رفتن او، دنیای فوتبال را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود و از شاگردان سابق فرگی تا باشگاه لیورپول که رقیب همیشگی آنها بود و همینطور اکثر مربیان اروپا، برای سرمربی افسانه ای سابق یونایتد آرزوی بهبودی کرده بودند.

سرآلکس فرگوسن

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد، پس از عمل جراحی وی از بیمارستان مرخص و حال ایشان رو به بهبودی رفت.

اما متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اعلام پزشکان، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902096

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!