Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@17:53:57 GMT

اطلاعیه باشگاه سپیدرود ؛ علی کریمی از سپیدرود جدا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۳۱۱۵

اطلاعیه باشگاه سپیدرود ؛ علی کریمی از سپیدرود جدا شد

سایت باشگاه سپیدرود رشت نوشت: باشگاه سپیدرود رشت و علی کریمی قطع همکاری کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پی دیدار مجدد دوشنبه شب مالک باشگاه سپیدرود با علی کریمی در تهران، تن زاده اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:

هواداران پرشمار سپیدرود بزرگ و پیشکسوتان گرانقدر باشگاه، مایلم بار دیگر مطرح نمایم که به عنوان یک هوادار سپیدرود، در شرایطی کلید امانت باشگاه محبوبم به من سپرده شد که همه مدعیانی که امروز صف کشیده اند، از کمک به این تیم بزرگ واهمه داشتند و صادقانه و بدون چشم‌داشت و در حد توانم به حمایت از ریشه دار ترین تیم استانم برخاستم و در ابتدای حضورم، علی کریمی اسطوره فوتبال ایران را به سپیدرود آوردم و در نهایت با تلاش های کادر فنی و غیرت بازیکنان و حمایت بی نظیر هواداران توانستیم ماندگاری سپیدرود را در لیگ برتر تثبیت نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز دوشنبه با وجود تصمیمات گرفته شده در جلسه مشترک هیات مدیره و کمیته فنی و تنها به درخواست هواداران جلسه ویژه ای را در تهران مجددا با علی کریمی برگزار نمودم و با مسئولیت خودم از برخی از خواسته های مطرح شده در جلسه شنبه شب عبور کردم و درخواست حضور مجدد ایشان را در سپیدرود ارایه نمودم.

اما علی رغم مذاکره چند ساعته، آقای کریمی همچنان بر روی مواضع پیشین خود مبنی بر عدم حضور در سپیدرود اصرار ورزیدند و خواهان پایان همکاری فنی خود با باشگاه سپیدرود شدند.

با عنایت به مراتب فوق به اطلاع هواداران پرشمار سپیدرود می رساند که به رغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته و بر طبق توافق دو جانبه رابطه کاری باشگاه سپیدرود با آقای کریمی به پایان کار خود می‌رسد، اما پیوند عاطفی سپیدرود با ایشان هرگز منقطع نخواهد شد و سپیدرود همچنان خانه ی دوم علی کریمی باقی خواهد ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه سپیدرود علی کریمی باشگاه سپیدرود تن زاده علی کریمی مالک باشگاه سپیدرود هواداران سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، درگیری بین طرفداران افراطی فوتبال در کشور بوسنی و هرزگوین با اتفاقات عجیبی دنبال می‌شود. در شهر موستار رقابت بین آن‌ها در حال تبدیل شدن به یک جنگ بزرگ است.

چند روز قبل، هواداران تیم ولژ، بنرهای هواداران تیم زرینسکی موستار، تیمی که در آن عارف غلامی بازی می‌کند، را به سرقت بردند و چنین اقدامی در واکنش به اتفاقات گذشته بین دو باشگاه رقم خورده بود.

اولتراهای زرینسکی از ارتش سرخ انتقام گرفتند و در ویدئویی که در اینترنت پخش شده مشخص است که آن‌ها هم وسایل متعددی از هواداران ولژ را به سرقت برده‌اند.

به نظر می‌رسد که طرفداران زرینسکی به اندازه کافی عصبانیت‌شان فروکش نکرده و اکنون وضعیت در پایتخت هرزگوین بیشتر از حد از کنترل خارج شده است.

به گزارش رسانه‌های محلی هرزگوین، افراد ناشناس با یک پهپاد زمین چمن ورزشگاه روجنی که میزبان بازی‌های تیم ولژ است را تخریب کرده‌اند. یک پهباد روی بخشی از چمن ورزشگاه اسید پاشیده و موجب خسارت بزرگی به باشگاه ولژ شده است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| محل بازی هوادار - پرسپولیس مشخص شد
  • کریمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی شد
  • اقدام جالب باشگاه نساجی برای دیدار حساس در اهواز
  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد