Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پالایش پتروشیمی از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و تحولات این حوزه قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، صبح امروز با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پالایش پتروشیمی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پالایش پتروشیمی ایران بزرگترین رخدادصنعتی وتجاری کشور در این حوزه است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود. این شرکت‌ها درجریان ایام برگزاری نمایشگاه دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید بازدید کنندگان، دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار می دهند.

در نمایشگاه امسال 1016 غرفه داخلی به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و 811 غرفه به نمایندگی از 37 کشور دنیا محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند.  همچنین 12 کشور از جمله چین، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه ، ژاپن، هلند، اتریش و کره جنوبی اقدام به برقراری پاویون در این دوره از نمایشگاه نفت، گاز و پالایش پتروشیمی کرده‌اند.

قرار است رئیس‌جمهوری پس از بازدید از این نمایشگاه، در جلسه‌ای با حضور مدیران نفتی کشور به سخنرانی بپردازد.

در جریان این بازدید، وزیر نفت، معاون علمی –فناوری رئیس‌جمهوری و نعمت‌زاده مشاور وزیر نفت و جمعی از مدیران نفتی روحانی را همراهی می کردند.

به گزارش ایسنا، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پالایش پتروشیمی از 16 الی 19 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور دارند.

امروز وزیر کشور در بازدید از این نمایشگاه به غرفه استان اردبیل رفت و از فعالیت های اقتصادی استان بازدید کرد و در جریان روند اجرای زنجیره ارزش در استان اردبیل قرار گرفت.

طرح راهبردی زنجیره ارزش دومین سال است که در استانها اجرایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا