Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به برگزاری جشنواره پویانمایی طی سال‌های آینده در سطح کشور، گفت: دبیرخانه این جشنواره دائمی و در سازمان صداوسیما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته(17 اردیبهشت) در آئین اختتامیه نخستین جشنواره پویانمایی در همدان گفت: امروز در قدیمی ترین استان کشور با 6 هزار سال تجربه ای تاریخی که یکی از نقاط برجسته و بسیار ویژه کره زمین است اولین جشنواره پویانمایی را در بالاترین طراز جهانی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نیروهای خلاق و با انگیزه میدان های جدید در حوزه انیمیشن را فتح می کنند و امروز این خود می تواند یک نقطه ای عطف تاریخی در تولیدات پویا نمایی و انیمیشن در کشور ایران باشد.

 

رئیس سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: فیلم های سینمایی و سریال ها فیلم سه بعدی انیمیشن فضاهایی خلق می کند که هیچکش ندیده و سازمان صدا وسیما نقش ویژه ای داشته است.

 

علی عسکری با اشاره به برگزاری جشنواره پویانمایی طی سال‌های آینده در سطح کشور گفت: دبیرخانه این جشنواره دائمی و در سازمان صداوسیما خواهد بود.

 

وی ابراز داشت: به دلیل اهمیت و شدت اثرگذاری پویانمای برروی نسل جدید باید پیام مهندسی از گنجینه های ادبی، کتاب شعرا و نویسندگان داشته باشیم .

 

وی بیان داشت: به دلیل اینکه هجم زیادی انیمیشن پخش کنیم حجم قابل توجهی را از خارج تهیه می کردیم که به لحاظ کیفیت هنوز هم باید این روند را ادامه بدهیم اما این جشنواره یک شتابی برای تولیدات داخلی شده است که واردات را کاهش و تولیدات را افزایش دهیم.

 

رئیس سازمان صداوسیما افزود: برای گسترش بازار پویانمایی در زمینه ای تأمین منابع مالی راه هایی وجود دارد که از جمله می توان وام ارزان قیمت برای صنعت تهیه کنیم.

 

علی عسکری با بیان اینکه مرکز صبا باید تقویت شود، عنوان کرد: در 33 مرکز برای انیمیشن امکانات فراهم کردیم که نیروی خلاق و هنرمند در استان ها وارد شوند و کار را افزایش دهند و فوران تولیدات ایجاد شود اگر به خوبی کارها را انجام دهیم نهضت انیمیشن اتفاق خواهد افتاد و در آینده یکی از کشورهای شاخص در امر تولید کننده انیمیشن خواهیم شد.

 

وی گفت: مزیت ادبیات نمایشی غنی ما و فرهنگ ما مخاطب پسند است و به عنوان یکی از کشور های قدرتمند در سطح جهانی می توانیم قد علم کنیم.

 

وی در راستای ترغیب هنرمندان به شبکه پیام رسان سروش، خاطرنشان کرد: هر هنرمندی که در شبکه پیام رسان سروش پویانمایی بین 3 تا 5 دقیقه تولید و بارگذاری کند تیم ارزیابی این پویانمایی را بررسی و ارزیابی می کند و براساس آن پرداختی را انجام می دهد.

 

وی با بیان اینکه ما در برنامه‌های مختلف به همدان پرداختیم، گفت: باید بازاریابی خوبی در این حوزه صورت گیرد. ما در برنامه‌های مختلف به همدان پرداختیم و از این به بعد هم همین اتفاق در صداوسیما خواهد افتاد تا پتانسیل گردشگری همدان محقق شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دوبله انیمیشن‌های صادراتی ایران به 8 زبان زنده دنیا از طریق واحد دوبله انجام می‌شود، اظهار کرد: باید نسبت به صادرات محصولات پویانمایی ایران اقدام شود.

 

رئیس سازمان صدا و سیما از پتانسیل گردشگری همدان نیز افزود: همدان می تواند محل گردشگری برای مردمان کشور عراق شود و اگر بازاریابی خوبی شود بشدت استفاده می کنند.

 

علی عسکری با اشاره به ایجاد دانشکده هنرپویانمایی نیز خاطرنشان کرد: همدان شهر پراستعداد ، متفکر و هرمندی است و شخصیت هایی در این شعبه از دانشگاه تحصیل خواهند کرد و به جریان پویانمایی خواهند پیوست.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز قدرت بزرگ منطقه ای است، گفت: مثلث آمریکا، اسرائیل و سعودی به این منظور دولت اسلامی عراق و شام را درست کردند که بر عراق و سوریه مسلط و به ایران حمله کنند و به لطف الهی از ایران خواستند که کمک دهند و با توجه به رشادت ها، عراق را از شهر داعش پاک شد.

 

وی خاطرنشان کرد: ترامپ بداند دپیلمات های ما باهوش تر هستند و به بهانه برجام نمی توانند ملت ایران را پای مذاکرات موشکی و نفوذ منطقه بیاورند و با وحدت ملت ایران آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

علی عسکری با اشاره به اینکه روز 22 اردیبهشت و موعد خروج آمریکا از برجام هیچ اتفاقی در کشور نخواهد رخ داد، افزود: ملت بزرگ ایران همواره آمریکا را تحقیر کرده و همین اتفاق دوباره رخ خواهد داد.

 

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: اروپایی ها اقدام به وساطت برای آمریکا برای کشاندن ایران پای میز مذاکره نکنند چراکه موضوع موشکی ایران قابل مذاکره نیست.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مسجد بیرجند برجام سبک زندگی اسلامی مساجد کانون های مساجد وزارت ارشاد کتاب اردبیل صنعت پویانمایی جشنواره پویانمایی همدان خروج از برجام کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی به همراه تقدیر از شاعر برجسته کودک و نوجوان کشور استاد جواد محقق با حضور شاعران و نویسندگان برجسته ای از سراسر کشور در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079253 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر