Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@22:57:11 GMT

آزار جنسی چهار زن توسط دادستان کل نیویورک!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۳۶۵۳

آزار جنسی چهار زن توسط دادستان کل نیویورک!

دادستان کل نیویورک به دنبال اتهاماتی مبنی بر رسوایی اخلاقی و آزار جنسی چندین زن مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شد.

خبرگزاری فارس: «اریک اشنایدرمن» دادستان کل نیویورک به دنبال انتشار گزارشاتی مبنی بر آزار جنسی چهار زن مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شد.

شبکه انگلیسی «بی. بی. سی» در این خصوص گزارش کرد، این استعفا بعد از آن صورت گرفت که مجله آمریکایی «نیویورکر» گزارشی را منتشر کرد که در آن چندین زن تأکید داشتند که اشنایدرمن آن‌ها را مورد تعرض قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشنایدرمن که هم‌اکنون از سمت خود استعفا کرده است، تمامی این اتهامات را رد کرده بود و پیش از این از حامیان سرسخت جنبش «#MeTOO» (من هم همچنین) علیه آزار جنسی زنان بود.

دادستان کل نیویورک در بیانیه‌ای گفت: «در چندساعت گذشته، اتهامات جدی علیه من مطرح شد که من به شدت به آن مخالفم. در حالیکه این این اتهامات غیرمرتبط با عملکرد حرفه‌ای یا فعالیت‌های دفتر من می‌باشد، مرا در این برهه مهم به طور جدی از (ادامه) هدایت کار این دفتر بازمی‌دارد».

استعفای اشنایدرمن بعد از آن صورت گرفته است که دموکرات‌های ارشد ایالت نیویورک خواستار استعفای وی از این مقام شده ابودند.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» وابسته به کنگره آمریکا، دو نفر از قربانیان این پرونده گفته‌اند که اشنایدرمن همچنین آن‌ها را تهدید به قتل کرده بود.

«اندرو کومو» فرماندار نیویورک بعد از منتشر شدن گزارش نیویورکر خواستار استعفای اشنایدرمن شده بود و در بیانه‌ای گفته بود که از دادستان‌های محلی می‌خواهد تا تحقیقات فوری درباره این ادعا‌ها انجام دهند.

اخباری مرتبط با رسوایی اخلاقی مقامات آمریکایی و در برخی موارد استعفای آن‌ها در ماه‌های اخیر در رسانه‌های این کشور برجسته شده است حتی در موارد زیادی اخباری از رسوایی اخلاقی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا منتشر شده است.

چندی پیش، «مایکل کوهن» وکیل شخصی ترامپ در گفتگو با روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» گفت که از جیب خود مبلغ 130 هزار دلار به «استورمی دنیلز» بازیگر آمریکایی فیلم‌های مبتذل که مدعی شده بود رئیس‌جمهور آمریکا با وی رابطه داشته است، پرداخت کرده است.

در زمان مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا نیز، زنان بسیاری مدعی شدند که دونالد ترامپ با آن‌ها روابط غیراخلاقی داشته است.

در آن زمان، روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» ویدئویی را از ترامپ درباره زنان منتشر کرد که در این فیلم که تاریخش به سال 2005 برمی‌گردد، ترامپ با لحنی مفتخرانه از تلاش‌هایش برای برقراری روابط نامشروع سخن گفته و عنوان می‌کند: «وقتی آدم ستاره باشد آن‌ها (زنان) اجازه هر کاری را به او می‌دهند.»

ترامپ در این فایل، از رکیک‌ترین الفاظ برای توصیف تلاش‌هایش برای روابط جنسی با زنان استفاده و همچنین به یک مورد از تلاش ناموفقش برای فریب یک زن متاهل اشاره می‌کند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Or6

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • پل آستر نویسنده معروف آمریکایی درگذشت
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است