Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@20:23:08 GMT

فعالیت ۲۹ هسته فناور در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۳۸۱۱

فعالیت ۲۹ هسته فناور در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۹ هسته فناور در دانشگاه‌ آزاد سطح استان فعال است تا کمک کند ایده نخبگان علمی دانشگاهی به مرحله عمل برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سلطانعلی میر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: «بیش از 80 درصد فارغ‌التحصیلان سیستان و بلوچستان مربوط به دانشگاه آزاد هستند و یک سوم دانشجویان فعلی سطح استان در مراکز دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: «اکنون 8 شعبه دانشگاه آزاد در سطح استان فعال است که 2 شعبه زابل و چابهار بین‌المللی هستند که البته دانشگاه زابل نیز در همین ماه‌های اخیر به سطح بین‌المللی ارتقا پیدا کرده است.»

وی خاطرنشان کرد: «تلاش داریم تا دانشگاه‌ آزاد استان را در راستای حل مشکلات جامعه و به ویژه استان جهت‌دهی کنیم.»

میر با بیان اینکه گسترش کمی و کیفی آموزش عالی توسط دانشگاه آزاد در استان در سال جاری در دستور کار این دانشگاه قرار دارد، ادامه داد: «امسال جذب دانشجو در شهرستان‌های دلگان، میرجاوه، قصرقند و‌ کنارک در قالب مراکز سما و مقاطع کاردانی در دستور کار است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: «همایش ملی عرفان و اخلاق در ادبیات فارسی، همایش موعودگرایی، همایش عاشورا، همایش 40 سال 40 پیروزی و برگزاری جدی کرسی‌های آزاداندیشی از جمله برنامه‌های فرهنگی است که با استفاده از استادان و شخصیت‌های ملی امسال در دانشگاه‌های آزاد استان برگزار می‌شود.»

وی با بیان اینکه اکنون 8 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه‌ آزاد سطح استان وجود دارد، اضافه کرد: «پارک علم و فناوری در راستای تجاری سازی فناوری اخیراً در دانشگاه آزاد استان راه‌اندازی شده و برنامه داریم در راستای اشتغال‌زایی مراکز رشد را در دانشگاه‌های آزاد سطح استان فعال‌تر کنیم.»

میر تصریح کرد: «همکاری علمی و فرهنگی با دانشگاه‌های سطح استان و حتی کشور به طور جدی در دستور کار ما قرار دارد تا از ظرفیت دیگر دانشگاه‌ها نیز جهت هم‌افزایی استفاده کنیم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم