Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@11:41:45 GMT

جشن دانش آموختگی 2100 دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۳۸۳۴

جشن دانش آموختگی 2100 دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف

2100 دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف،20 اردیبهشت ماه، دانش آموختگی خود را جشن می گیرند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‏ آموختگان سال تحصیلی 96-1395 دانشگاه صنعتی شریف با حضور فارغ التحصیلان، خانواده‌های آنان، اساتید و مسئولین دانشگاه روز پنج شنبه 20 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش؛ تعداد کل فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف از بدو تاسیس تا کنون حدود 53 هزار نفر می باشد. همچنین تعداد دانش آموختگان در این دوره 2166 نفر می‌باشند. از این میان تعداد 129 نفر در مقطع دکترا، 1135 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 902 نفر در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند.
همچنین؛ بالاترین معدل در بین فارغ التحصیلان دانشگاه در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی به ترتیب 19:76 در دانشکده مهندسی هوافضا، 20 در دانشکده مهندسی کامپیوتر و 19:77 برای دانشکده مهندسی کامپیوتر می باشد.

خاطرنشان می شود؛ بیشترین تعداد فارغ التحصیل مربوط به دانشکده مهندسی برق با تعداد 326 نفر و کمترین میزان مربوط به پژوهشکده علوم و فناوری نانو با تعداد 7 نفر می باشد.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم با هدف قدردانی از مقام استاد و هم‌زمان با هفته ی بزرگداشت مقام معلم از اساتید برتر آموزشی دانشکده‌ها تقدیر می‌شود. همچنین به کلیه فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری و دانش آموختگان برتر هر دانشکده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هدایایی اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تنها دانش آموختگانی که تا ششم اردیبهشت 97 ثبت نام خود را در سایت مراسم قطعی نمایند، می‌توانند در این مراسم شرکت نمایند.

زمان برگزاری این مراسم ، پنج شنبه 20 اردیبهشت ماه 1397 و از ساعت 8:30 صبح با حضور کلیه دانش آموختگان در دانشگاه (برنامه گردهمایی دانشکده ای) آغاز و از ساعت 10:30 در محل سالن تربیت بدنی داخل دانشگاه (استاد جباری) ادامه خواهد یافت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دانشگاه پیام نور بر اساس (آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد) ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از امروز تا دوازدهم اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد