Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مساجد در استان خبر داد و گفت: این مراسم به همت کانون های فرهنگی هنری در بیش از ۴۰۰ مسجد برگزار می شود.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز (18 اردیبهشت) با اشاره به نامگذاری دهه آخر ماه شعبان به نام «دهه تکریم و غبارروبی مساجد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: مراسم غبارروبی و عطرافشانی مساجد هرساله به همت کانون های فرهنگی هنری در همه مساجد سطح استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه مراسم غبارروبی و عطرافشانی از 17 آغاز و تا 26 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد افزود: بیش از 400 مسجد در استان به همت کانون های فرهنگی هنری غبارروبی و عطرافشانی می شوند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، هیئت امنا های مساجد، مردم و اعضای بسیج نیز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مساجد همکاری دارند.

 

حجت الاسلام یوسفی، فضاسازی و آراسته سازی محیط داخلی و بیرونی مساجد، نظافت و شست‌وشوی مساجد و نصب ادعیه رمضان از دیگر اقداماتی است که توسط کانون های فرهنگی هنری در مساجد انجام می شود.

 

وی، حضور ائمه جماعات و اهالی مساجد در نماز های جمعه، برگزاری همایش بانوان مسجدی، برگزاری کرسی تلاوت در مساجد و برگزاری برنامه های دهه تکریم در مساجد را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری در دهه تکریم و غبارروبی مساجد عنوان کرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مسجد برجام نمایشگاه کتاب کتاب کانون های مساجد بیرجند مساجد نمایشگاه اقتصاد مقاومتی غبارروبی و عطرافشانی مساجد ماه رمضان کانون های فرهنگی هنری کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: این اردو به میزبانی هیأت فوتبال شهرستان سامان برگزار و ۷۰ بازیکن از سراسر استان در این مرحله حضور پیدا کردند.
سلیمی افزود: نفرات منتخب به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری