Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: امسال در استان ۳۸ برنامه جامع در کنار برنامه‌های فرعی مدارس برای پاسداشت مقام معلم در سطح استان اجرا شده است. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رحیم شهرتی فر شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت معلمان امروزه آموختن فکر کردن، استدلال کردن و نتیجه گرفتن برای دانش آموزان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع تحسین برانگیز معرفت در کنار این دو موضوع قرار دارد که در صورت وجود آن عدالت حاکم شده و قدرت و ثروت خوب جلوه می‌کند و گسترش علم بایستی به گسترش اخلاق در جامعه منجر شود که نگه داشت نیروی انسانی متخصص بایستی در برنامه مسئولین ارشد قرار بگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: معلمان باید از آموختن علم لاینفع به دانش آموزان پرهیز کنند و علم بایستی سیاست را بگرداند و اگر برعکس باشد جامعه توسعه نخواهد یافت.

جعفر پاشایی نیز در این مراسم با خاطرنشان ساختن تکریم جایگاه و منزلت معلمان در طول سال در بدنه جامعه اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه با آموزش و پرورش در ارتباط‌اند و توسعه و تعالی اجتماعی در گرو توجه به آموزش و پرورش است.

وی افزود: ارتقای رضایتمندی عمومی معلمان بایستی سرلوحه تصمیم گیری‌ها و اقدامات مسئولان باشد و استقرار فرهنگ سپاس و قدردانی از معلمان رویکرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال طی طرح ابتکاری کمپین‌های مردمی در ایستگاه‌ها، معابر و میادین فرهنگ سپاس معلم را به خوبی به جا آوردند،ابراز کرد: برگزاری اردوی فرهنگی برای بانوان سرپرست خانوار، تجلیل از بازنشستگان و شاغلین، غبارروبی مزار شهدا و عیادت از بیماران جزو اقدامات برجسته در این ایام بوده است.

پاشایی در ادامه خاطر نشان کرد:  آموزش و پرورش زیربنایی‌ترین، گسترده‌ترین و محوری‌ترین عامل توسعه پایدار است و امسال در استان 38 برنامه جامع در کنار برنامه‌های فرعی مدارس برای پاسداشت مقام معلم در سطح استان اجرا شده است.

گفتنی است، در این آئین از 39 معلم نمونه  آذربایجان شرقی، یک معلم نمونه کشور و 17 معلم ستادی و اقماری از دانشگاه فرهنگیان تجلیل شد.

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار ششتمد خراسان رضوی در نشست شورای آموزش و پرورش ششتمد، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری، اظهار کرد: همه ما مسوولان وظیفه داریم آموزش و پرورش را در مسیر تعلیم و تربیت کمک کنیم.

حسین ایثارگر افزود: معلمان با مجاهدت خود و خدمت در مناطق محروم، در شکل گیری هویت ایرانی - اسلامی دانش آموزان، به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه شهید مطهری الگویی برجسته برای جامعه فرهنگیان و دیگر اقشار کشور است، گفت: معلمان در کنار اهتمام به علم آموزی، مهارت پروری و مسائل اعتقادی، باید به شبهات ذهن نسل نوجوان در مواجهه با جنگ رسانه ای و روانی دشمن نیز پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم جایگاه و منزلت معلمان همزمان با این ایام اقدامی در راستای قدرشناسی از تلاش های این بزرگواران است.

خداداد فروزنده افزود: گفتمان تکریم معلمان باید در جامعه نهادینه شود، چرا که معلمان با گذشت و فداکاری خود، زمینه ساز آینده درخشان فرزندان ایران اسلامی هستند.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان ششتمد برپا می شود که غباروبی گلزار مطهر شهدا، قدردانی و تجلیل از معلمان برتر از جمله این برنامه ها است.

شهرستان ششتمد چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند