Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شبستر گفت: درطول سال ۹۶ تسهیلات اقتصاد مقاومتی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۴۱ میلیون تومان در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و تکمیلی به جوانان و نوجوانان متقاضی پرداخت شده است. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر، سرهنگ پاسدار محمد رضایی عصر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران که به مناسبت روز بسیج سازندگی برگزار شد اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران که مجاهدانه و غیرتمندانه در مسیر به اهتزاز درآوردن پرچم نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیج در عرصه سازندگی افزود: تعداد 2 طرح از طرح‌های اعتلای بسیج در سال جاری به بسیج سازندگی مربوط می‌شود که فعالیت در بحث محرومیت زدایی و ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه از فعالیت‌های مهم بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر در سال گذشته ابراز کرد: کمک به سازندگی و محرومیت زدایی از طریق اعزام متخصصین بسیجی به روستاها و مناطق محروم و واکسیناسیون دام به تعداد 3600 رأس از سوی بسیج سازندگی سپاه شبستر انجام شده است.

وی ادامه داد: به همت گروه‌های جهادی و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر تعداد 11 باب مسکن محروم در شهرستان شبستر احداث کرده و تحویل خانواده‌های مورد نظر داده شده است.

رضایی خاطر نشان کرد: کمک رسانی به زلزله زدگان و حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه و امداد رسانی را از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی شبستر است که با همکاری مردم و گروه‌های جهادی انجام شد.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر اهمیت توجه به تولید داخلی و اشتغال تصریح کرد: سپاه ناحیه شبستر در این راستا در سال گذشته یک میلیارد و 741 میلیون تومان تسهیلات با درصد کم ارائه کرده که منجر به اشتعال 270 نفر شده است.

وی با بیان اینکه جایگاه سپاه نوکری و خادمی  مردم عزیز  ایران اسلامی است، عنوان کرد: سپاه پاسداران در بحث محرومیت زدایی و کمک به محرومین و سازندگی کشور به صورت قوی ورود کرده و خواهد کرد.

فرمانده سپاه شبستر درپایان با اشاره به برنامه‌های پیش روی بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر بیان کرد: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، احیای قنات‌ها و آب‌های سرگردان با همکاری ادارات ذی‌ربط و تشکیل تعداد 8 صندوق قرض‌الحسنه در محلات شهری و روستایی از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر خواهد بود.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی

بسیج دانشجویی دانشگاه سهند طی نامه‌ای به مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه سهند طی نامه‌ای به مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند شدند.

شرح این نامه به شرح زیر است:

با عنایت به موقعیت جغرافیایی شهر جدید سهند، افزایش روز افزون سکنه، جمعیت بالای فعلی این شهر و نبود بیمارستان عمومی و تخصصی متناسب با ساختار شهری و جمعیتی، برآن شدیم تا بر اساس رسالت انقلابی اسلامی‌مان نیاز بر حق مردم شریف شهر جدید سهند را مطالبه کنیم.

طبق بند ۱۲ اصل سوم و اصل بیست و نهم قانون اساسی می‌توان نبود بیمارستان و عدم دسترسی به امکانات مناسب در حوزه بهداشت و درمان را حقوق تضییع شده مردم شهر سهند دانست؛ وعده‌های پوچ مسئولین امر، عدم شفافیت و دغدغه‌مندی متولیان امر در خصوص تاسیس بیمارستان محدود به دولت خاص و با مسئول خاصی نیست.

در دولت دوازدهم که چیزی غیر از وعده سرخرمن و کلنگ زنی نمایشی عابدی مردم شریف سهند نشده و پیگیری‌های شفاهی و حضوری انجام شده در دولت سیزدهم نیز تابحال کنشی در پی نداشته که سبب شد خواسته مردم سهند را از موضع رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند مطالبه کنیم.

همچنین هیچ اطلاعات شفاف و عیانی در مورد تعداد تخت، تاریخ افتتاح، زمینه‌های ارائه خدمات، نتیجه تامین پزشکان مورد نیاز و اینکه تاسیس بیمارستان درگیر کدام پیچ مسئولین قرار گرفته وجود ندارد! حتی مشخص نیست این بیمارستان بر اساس آمایش سرزمینی و آمار جمعیتی مصوب آن زمان ساخته خواهد شد با جمعیت فعلی شهر؟

علاوه بر آن وعده‌های مسئولین امر در ظاهر هم هیچ قرابتی با یکدیگر ندارد. شخصی بیمارستان را ۳۰۰ تخت خوابه عنوان می‌کند! دیگری ظرفیت آن را ۲۰۰ تخت خواب می‌داند؟ دگر شخصی ۲۲۰ تخت خوابه! و طبق آخرین مصاحبه مدیر عامل شرکت عمران سهند ظرفیت بیمارستان ۶۴ تخت خواهد بود با قابلیت ارتقا به ۲۰۰ تخت خواب!

حال خارج از این آشوب شهر مسئولین در خصوص تاسیس بیمارستان یک سوال داریم که چه کسی در این وانفسای جاخالی دادن‌های مسئولین، جور ترک فعل و ناکارآمدی حضرات طی سالیان اخیر را خواهد کشید و تسلی بخش درد مردم شهر جدید سهند و بالی تامین رفاه‌شان شده و در راستای عدالت قدم خواهد برداشت؟

استاندار انقلابی و مردمی استان آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر رحمتی خواهشمندیم بر اساس انتظارات به حق مردم از دولت مردمی سیزدهم نسبت به شفاف سازی موارد مطروحه و پیگیری‌های لازمه جهت تاسیس هر چه سریع‌تر بیمارستان دستورات لازمه را مبذول فرمایید.

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است