Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام پرویز ولی زاده مشاور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در نشست با مسئولان شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال ۹۰ سیاست‌های ابلاغی را به رییس جمهور وقت ابلاغ کرد، اما حتی یک بند آن اجرایی نشد، ولی در دولت تدبیر و امید همه بند‌های سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و توجه  به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ضروری دانست  افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده بقا و استمرار نظام اسلامی است

وی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید مثل تاسوعا و عاشورا در کشور نهادینه شود.

سید امیر حسینی جو فرماندار تنکابن نیز افزود: یادواره‌های شهدا در شهرستان‌های رامسر و تنکابن و عباس آباد علی رغم هجمه‌ها و مواردی که گا‌ها مطرح می‌شود اکثر مراسمات شهید از استقبال بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه جامعه در بخش‌های مختلف با چالش‌های مختلفی مواجه است گفت: فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت باعث ایجاد بخش اعظم مشکلات جامعه شده است.

فرماندار تنکابن با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نگرانی خود را از فاصله‌ی جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت بار‌ها به ما تذکر داده اند افزود: ما فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج نکرده ایم بلکه شهدا را به عنوان یک سپر قرار داده ایم که این اتفاق باعث ایجاد شکاف شده است.

وی افزود: رامسر در کنار پتانسیل‌ها طبیعی دارای ۲۸۴ شهید ۱۰۵۰ جانبار و ۶۲ آزاده و صد‌ها رزمنده دارد که باعث افتخار شهرستان هستند.

انتهای پیام /ر

پرداخت معوقات خانواده شهدا و ایثارگران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثارگران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است