Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر گفت: خودناآگاهی و بی بصیرتی خواص در وقت لازم در جامعه یکی از آفت‌های بسیار بزرگی است که متأسفانه برخی از خواص به آن مبتلا هستند در حالی که باید با داشتن بصیرت لازم در رفتار و اعمال خود دقت کنند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از شبستر، حجت الاسلام رجب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: همنشینی دیانت و سیاست، مهم‌ترین پیام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید مطهری مجاهدی است که درراه مبارزه با جمود فکری و تحجر و به خاطر ترسیم جهت گیری‌های اساسی انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی توسط عناصر کج اندیش و بی‌بصیرت گروهک فرقان به شهادت رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر عنوان کرد: لازم است افکار و اندیشه‌های استاد فرزانه همواره به عنوان شاخص و الگوی بارز ولایتمداری و بصیرت نافذ و هوشمندانه در لحظات حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی موردنظر و توجه مسئولان و دست‌اندرکاران مسائل اعتقادی و سیاسی و خواص جامعه قرار گیرد.

وی ادامه داد: خودناآگاهی و بی بصیرتی خواص در وقت لازم در جامعه یکی از آفت‌های بسیار بزرگی است که متأسفانه برخی از خواص به آن مبتلا هستند در حالی که باید با داشتن بصیرت لازم در رفتار و اعمال خود دقت کنند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه کسی که دارای بصیرت است، جریان حق را می‌شناسد و به موقع و تا آخرین لحظه از آن حمایت می‌کند تصریح کرد: با مطالعه سیره سیاسی و اجتماعی شهید مطهری کاملاً مشخص می‌شود شهید مطهری مصداق بارز آن دسته از افرادی است که تا پای جان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و روشنگری و بصرت افزایی برای آرمان‌های انقلاب ایستاد و با شهادتش همانند نوری مسیر انقلاب وجهت گیری کلی انقلاب را ترسیم نمود.

وی با بیان اینکه چه بسیارند کسانی که حق را یافتند، اما در منزل‌های سخت، پایدار نماندند و به باطل گرویدند، یادآور شد: در تاریخ نورانی اسلام نیز خواص و گروه‌هایی از نزدیک‌ترین یاران پیامبر صلی الله داریم که در شرایط و بزنگاه‌های پایانی دچار لغزش‌های فاحش شده، مسیر تاریخ را تغییر داده و نظام اسلامی را با مشکلات جدی مواجه کردند.

احمدی با بیان اینکه شهید مطهری در راه بصیرت افزایی و ترسیم جهت گیری‌های صحیح انقلاب و مواضع اعتقادی به شهادت رسید افزود: هرگز نباید تصور شود کسی که دارای مقام و منزلت بالایی است، از همه مسائل آگاه و نسبت به همه امور بصیر است، درصورتی‌ که بسیاری از این خواص در درک مقتضیات زمان و شناخت جریان‌های حق و باطل دچار اشتباهات فاحش می‌شوند و با رویه محافظه کارانه جامعه اسلامی را به تباهی می‌کشانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر خاطرنشان کرد: به تعبیر حضرت امام (ره) مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست و برخی خواص خیال نکنند که با روحیه محافظه کارانه و حفظ موقعیت و مقام بتوان از اسلام راستین و اسلام پابرهنگان و ارزش‌های انقلاب اسلامی در موقعیت‌های خاص و لحظات سرنوشت سازی که انقلاب به حرکت و قیام آنان نیاز دارد دفاع کرد و تلاش آن بیهوده و همانند آب در هاون کوبیدن است.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  طلاب، اساتید و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در نامه ای حمایت خود را از طرح نور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کردند.

متن نامه بدین شرح است:

سرتیپ دوم جناب آقای سردار علیمحمدی
فرمانده محترم نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات روزافزون برای خدمت به نظام و مردم. در حالی که نیروی انتظامی دوباره کمر همت بسته و تلاش دارد با مظاهر بی‌حجابی مبارزه کند؛ اما در این میان، برخی از منافقان و دشمنان داخلی و خارجی می‌کوشند در جامعه دوقطبی کرده و باز با حاشیه‌سازی‌ها و تبلیغات سوء، مانع این حرکت الهی و انقلابی شوند.

اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، ضمن حمایت همه جانبه از اقدامات نیروی انتظامی و بیزاری از دشمنان داخلی و خارجی، هم‌چنان خواهان برخورد مدبرانه و قاطعانه با مظاهر بی‌حجابی و اخلال‌گران امنیت اخلاقی خانواده و جامعه بوده و از تلاش‌های آن نیروی ارزشی تقدیر و تشکر می‌شود.

امیدواریم این اقدامات موقتی نبوده و با حمایت سایر ارگان‌ها، نهادها، شخصیت‌ها و اقشار مردم، هم‌چنان ادامه یابد تا جامعه از گزند بی‌اخلاقی‌ها و بی‌عفتی‌ها مصون بماند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد