Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون، آموزش، پژوهش و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و رییس عقیدتی سیاسی پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان از خبرگزاری شبستان در بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام مسلم پور جمالی، معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و حجت الاسلام محمد امین رمضانی، رییس عقیدتی سیاسی پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دفتر تحریریه خبرگزاری شبستان استان هرمزگان در بندرعباس بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام پورجمالی، معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در این بازدید با اشاره به نقش رسانه های گروهی بر زندگی فردی و اجتماعی در جامعه، گفت: رسانه ها در در عصر حاضر از موثرترین کانون های اطلاع رسانی، آموزش و تبلیغ به شمار می روند و نقش بی بدیلی در جهت دهی افکار عمومی دارند.

 

وی با بیان اینکه امروزه قدرت های جهانی برای دستیابی به اهداف خود، از اهرم بسیار قوی و موثر رسانه استفاده می کنند، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از شکست در جنگ سخت، برای ضربه زدن به انقلاب و نظام و ملت ایران، روش جنگ نرم را برگزیده اند که رسانه در آن مهمترین نقش را بازی می کند.

 

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به نامگذاری عصر حاضر به عصر ارتباطات، از پرهیز از موازی کاری، هماهنگی بین بخشی، استفاده از فناوری های روز ازجمله وسایل ارتباط جمعی و بهره مندی از سواد رسانه ای به غنوان لازمۀ حضور فعال و تأثیرگذار برای آموزش، ترویج و تبلیغ دین و معارف اسلامی در فضای مجازی یاد کرد.

 

وی ضمن قدردانی از عملکرد موفق خبرگزاری شبستان در حوزه اطلاع رسانی، تصریح کرد: شبستان در حوزه های مختلف به ویژه در اطلاع رسانی فرهنگ دینی از کارنامه بسیار درخشانی برخوردار است.

 

حجت الاسلام محمد امین رمضانی، رییس عقیدتی سیاسی پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی هرمزگان نیز گفت: رسانه به عنوان پرنفوذترین پدیده فرهنگی می‌تواند از طریق اقناع و تاثیر بر نگرش‌ها به انتقال مفاهیم و آموزش هنجارها بپردازد.

 

 

وی، تعمیق اندیشه‌های دینی و تبیین فرهنگ، ترویج قانون، هنجارهای زندگی، شکل‌گیری فکر و عقیده و کنترل اجتماعی را از کارکرد رسانه‌ دانست و افزود: رسانه ها می توانند با روشنگری نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.

 

گفتنی است؛ معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، رییس عقدیتی سیاسی پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان و مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید، با نحوه تولید و انتشار اخبار در خبرگزاری شبستان آشنا شدند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مسجد نمایشگاه کتاب برجام کتاب مصلی مساجد نمایشگاه بیرجند سبک زندگی اسلامی هرمزگان بازدید خبرگزاری شبستان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز «صادق ستارى فرد» معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه «على مطهرى» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى با حضور در گلزار شهداى ارومیه با آرمان‌هاى شهداى استان تجدید میثاق کرد.

بازدید از طرح‌هاى شهید سلیمانى و مجتمع ورزشى شهید رجایى، بازدید از روند اجراى طرح شنا، بازدید از مجتمع ورزشى شهید باهنر و کلنگ زنى سالن ورزشى، حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش استان، کلنگ زنى سالن ورزشى مدرسه شهید چمران، بازدید از هنرستان امین و سالن شهید بهشتی، حضور در همایش مدیران مدارس، افتتاح زورخانه دانش آموزى و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌هاى ستارى فرد معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان غربى هستند.

دیگر خبرها

  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، امروز رایگان است
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، پنجشنبه رایگان است
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین