Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@08:02:23 GMT

حق‌التدریس معلمان رسمی تا اسفند پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۵۲۷۷

حق‌التدریس معلمان رسمی تا اسفند پرداخت شد

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت حق التدریس معلمان رسمی تا پایان اسفندماه بخشی از خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات ۹۵، ۹۶ با اولویت مصححین خبر داد.

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت حق التدریس معلمان رسمی تا پایان اسفندماه بخشی از خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات ۹۵، ۹۶ با اولویت مصححین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: بخشی از مطالبات فرهنگیان به حساب آن‌ها واریز شد.

وی ادامه داد: حق‌التدریس معلمان رسمی تا پایان اسفندماه خرید خدمات و مدت سه ماه حق‌الزحمه امتحانات 95، 96 با اولویت مصححین پرداخت شد.

الهیار اضافه کرد: در پرداخت حق الزحمه امتحانات روند را وارونه کردیم و از اول به ستادی‌ها اعتبار ندادیم بلکه اعتبار را از دل مدرسه توزیع کردیم.

وی افزود: بخش دیگری از مطالبات شامل هزینه آموزش سرباز معلمان و هزینه‌های اداری است که پرداخت شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتبار درخواستی ما 950 میلیارد تومان بود که 600 میلیارد تومان آن پرداخت شد و 350 میلیارد تومان نیز تا یک ماه و یک ماه و نیم دیگر به دست ما می‌رسد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ork

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند