Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:50:49 GMT

نیروی انتظامی هلاکت شرور معروف ایرانشهر را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۵۳۴۲

نیروی انتظامی هلاکت شرور معروف ایرانشهر را تایید کرد

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان هلاکت شرور معروف ایرانشهر که عامل اصلی شهادت 2 مامور ناجا بود را تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز سه شنبه اظهار داشت: عامل اصلی شهادت 2 نفر از ماموران ناجا در ایرانشهر به هلاکت رسید و پنج نفر از همدستانش در این شهرستان توسط تک یگان های عملیاتی پلیس دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در کارنامه این شرور مسلح چندین فقره سرقت مسلحانه، درگیری با ماموران پلیس، حمل مسلحانه موادمخدر، قتل، راهبندی، راهزنی و باجگیری به چشم می خورد.
وی تصریح کرد: از این باند اشرار مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد.
یک منبع آگاه شب گذشته خبر هلاکت این شرور مسلح را به ایرنا اعلام کرد.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
3042**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي هلاكت شرور ايرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان آمده است: در پی دستگیری یک نفر تبعه بیگانه که بصورت غیر قانونی وارد کشور شده و در حین ارتکاب جرم ربایش کودکی در ایرانشهر، توسط مردم دستگیر و جهت سیر مراحل انتظامی وارد کلانتری شده با اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان حاضر در کلانتری مواجه می شود.

این اطلاعیه می افزاید: پس از آگاهی سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از این اقدام، بلافاصله دستور ویژه رسیدگی را صادر می‌کند که متولیان امر، بررسی زوایای مختلف جرم تبعه بیگانه و اقدام سرباز وظیفه را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • هشدار درباره حریم مدارس
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان