Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن کریمی در گفت‌و‌گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار داشت:تقریبا 2 ماه از مصدومیتم گذشته و در حال فیزیوتراپی هستم. کل درمان من 6 ماه است و فکر می‌کنم به اوایل فصل می‌رسم.

وی در خصوص اینکه جزو بازیکنان بدشانس ایران است گفت: خودم هم نمی‌دانم چه بگویم ولی به هر حال مصدوم شدم و این حال اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت آقایان افتخاری و توفیقی از من حمایت کردند، از دکتر نوروزی خیلی تشکر می‌کنم و باشگاه هم از من حمایت کرده و امیدوارم بتوانم  برگردم و جواب حمایت آنها را بدهم.

مهاجم تیم استقلال در خصوص برنامه ریزی اش برای بازگشت به میادین گفت: من یک مقدار فشارهایی را تحمل کردم که چرا اینقدر آسیب می‌بینم، بعد از جراحی کتف بدنسازی خیلی خوبی انجام دادم و اصلا فکرش را نمی‌کردم این بار اینگونه مصدوم شوم ولی مطمئن هستم طوری برمی‌گردم که جواب هواداران و لطف آنها را بدهم.

وی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال همیشه خوب بوده ولی شرایط امسال طوری بود که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، در لیگ کمی دیر استارت زدیم ولی در جام حذفی قهرمان شدیم. ان‌شاالله در بازی با ذوب‌آهن هم موفق می‌شویم.

کریمی در خصوص بازی با ذوب‌آهن گفت: بازی حساس است ولی متاسفانه یک تیم از ایران باید حذف شود، بازی برگشت ما در آزادی است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

مهاجم استقلال در خصوص بازی حضور تیام گفت: از زمانی که او آمده از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کند و خط حمله ما جان گرفته است،از سوی دیگر آسیب دیدگی ها کمی کار ما را سخت کرده است ولی امیدوارم تیام امشب بازی کند تا تیم با تمام قوا به مصاف حریف برود.

وی در خصوص اینکه  آیا مصدومیت روی روحیه‌اش تاثیر منفی گذاشت گفت: واقعا در یک هفته اول بعد از مصدومیتم اصلا نمی‌دانستم چه کار کنم، ولی از طرفی دوست داشتم خوب برگردم و خودم را نشان بدهم، الان هم با این انگیزه کار می‌کنم  و این مسئولیتم را سخت کرده است.

کریمی در خصوص اینکه ‌آیا با شفر صحبت کرده است تاکید کرد: من با آقای شفر صحبت کردم و او به من روحیه داد، از بچه‌های تیم هم تشکر می‌کنم که خیلی به من کمک کردند که از همه آنها ممنون هستم.

مهاجم استقلال در خصوص نقاط قوت و ضعفش گفت: نقطه قوتم را نمی‌دانم ولی نقطه ضعفم همین آسیب دیدگی است، نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد ولی دنبال این هستم که برگردم و تمام این چند سال را جبران کنم.من وقتی در شرایط بازی قرار می‌گیرم کمی بالانس بدنم بر هم می‌ریزد، تمام آسیب دیدگی های من از قسمت چپ بدنم است که پزشکان هم به نتایجی رسیدند و امیدوارم حل شود.هواداران استقلال هم سوال می‌کنند چرا مصدوم می‌شوم و آنها حق دارند ولی این بار می‌خواهم جواب محبت آنها را بدهم.

کریمی در خصوص اینکه وی کمی به جباری و شرایط او از نظر مصدومیت‌ها گفت: مجتبی جباری خیلی شرایط بهتری داشت و بزرگ ما محسوب می‌شود،  من را با او قیاس نکنید، متاسفانه در این 2-3 سال آسیب دیدگی نمی‌گذاشت کریمی واقعی را نشان بدهم، به نظرم این مصدومیت می‌تواند بهترین اتفاق زندگی‌ام باشد که برگردم و جواب خیلی‌ها را بدهم.

وی در خصوص اینکه در صفحات مجازی حضور دارد و نظرش در مورد استفاده درست بازیکنان از آن گفت: در مورد دنیای مجازی نمی‌شود صحبت کرد، همه از آن شاکی هستند، بازیکنی موفق است که از روی احساسات تصمیم نگیرد، مردم در صفحات مجازی نظراتشان را می‌دهند، نمی‌گویم صفحات مجازی اهمیت ندارد ولی یکسری حرف‌ها در آنجا زده می‌شود که واقعا ما را بر هم می‌ریزد ولی اگر بازیکن بخواهد به این اتفاقات توجه کنیم از حالت حرفه‌ای دور می‌شود و کار حرفه‌ای و درستی نیست.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی