Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@21:14:01 GMT

انگلیس دست به دامان رونالدو می‌شود +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۵۸۵۵

انگلیس دست به دامان رونالدو می‌شود +عکس

مسئولان فوتبال انگلیس به دنبال حل بحران ضربات پنالتی برای جام جهانی هستند.

به گزارش جنوب نیوز و به نقل از اکسپرس، اتحادیه فوتبال انگلیس در سال‌های اخیر مطالعاتی درباره ناکامی انگلیس در ضربات پنالتی انجام داده است. به نظر می‌رسد اتحادیه فوتبال انگلیس می‌خواهد این بار جلوی ناکامی "سه شیر" در ضربات پنالتی را بگیرد و از بازیکنان این تیم خواسته از تکنیک کریستیانو رونالدو در ضربات پنالتی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دن آرشورت مدیرفنی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: ما در مطالعاتی که انجام دادیم به یافته‌های ارزشمندی دست یافتیم. اگر شما بخواهید قهرمان جام جهانی بشوید، به احتمال زیاد در یک دوره ضربات پنالتی خواهیم داشت.

پنالتی زدن کریستیانو رونالدو

تیم ملی انگلیس در ضربات پنالتی رکوردهای بسیار ضعیفی دارد. انگلیس در جام‌های جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان در ضربات پنالتی حذف شده است و در یوروهای ۱۹۹۶، ۲۰۰۴ و ۲۰۱۲  نیز حذف از ضربات پنالتی را تجربه کردند.

آرشورت ادامه داد: باید بتوانیم فشار موجود روی بازیکنان انگلیس را برای زدن ضربات پنالتی کاهش دهیم. در سیستم جدید پتالتی ‌ها نیز مطالعات خوبی داشتیم که امیدوار به اجرای آن هستیم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور بر ذوب‌آهن فائق آمد و به جمع ۸ تیم پایانی جام‌حذفی راه یافت.

۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر یک تی‌تی‌ها در ضربات پنالتی به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان تبریزی با این پیروزی به جمع ۸ تیم پایانی جام‌حذفی راه یافتند.

تراکتور یک (۳) ذوب آهن یک (۱)

مکان: ورزشگاه یادگارامام (ره)

زمان: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

ساعت ۱۸:۳۰

داور: امیر سامان سلطانی

کارت زرد: شجاع خلیل‌زاده، محمد قریشی، پویا مختاری

کارت قرمز: -

گل‌ها:

گل اول تراکتور (دقیقه ۴۶ توسط مهدی هاشم نژاد):

پاس بلند به درون محوطه جریمه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند وینگر تراکتور دروازه خالی را باز کرد و گل اول مسابقه به ثمر رسید.

گل اول ذوب آهن (دقیقه ۶۰ توسط محمد حسین اسلامی):

حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد که به درون محوطه نفوذ کند و با ضربه بغل پا دروازه این تیم را باز کند.

ترکیب:

تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز (سیامک نعمتی)، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین‌زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (ارسلان مطهری)

سرمربی: حمید مطهری

ذوب آهن:

پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجیر علیاری)، محسن آذرباد (فردین یوسفی)، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح (دانیال ایری)، مهردادرضایی (پویا مختاری) و محمدحسین اسلامی‌

سرمربی: محمد ربیعی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • ضربات پنالتی نفس‌گیر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک + ویدئو
  • گل‌ها و ضربات پنالتی دیدار فوتسال ایران ۳ (۶) - (۵) ۳ ازبکستان
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد