Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-03-19@06:43:32 GMT

انگلیس دست به دامان رونالدو می‌شود +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۵۸۵۵

انگلیس دست به دامان رونالدو می‌شود +عکس

مسئولان فوتبال انگلیس به دنبال حل بحران ضربات پنالتی برای جام جهانی هستند.

به گزارش جنوب نیوز و به نقل از اکسپرس، اتحادیه فوتبال انگلیس در سال‌های اخیر مطالعاتی درباره ناکامی انگلیس در ضربات پنالتی انجام داده است. به نظر می‌رسد اتحادیه فوتبال انگلیس می‌خواهد این بار جلوی ناکامی "سه شیر" در ضربات پنالتی را بگیرد و از بازیکنان این تیم خواسته از تکنیک کریستیانو رونالدو در ضربات پنالتی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دن آرشورت مدیرفنی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: ما در مطالعاتی که انجام دادیم به یافته‌های ارزشمندی دست یافتیم. اگر شما بخواهید قهرمان جام جهانی بشوید، به احتمال زیاد در یک دوره ضربات پنالتی خواهیم داشت.

پنالتی زدن کریستیانو رونالدو

تیم ملی انگلیس در ضربات پنالتی رکوردهای بسیار ضعیفی دارد. انگلیس در جام‌های جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان در ضربات پنالتی حذف شده است و در یوروهای ۱۹۹۶، ۲۰۰۴ و ۲۰۱۲  نیز حذف از ضربات پنالتی را تجربه کردند.

آرشورت ادامه داد: باید بتوانیم فشار موجود روی بازیکنان انگلیس را برای زدن ضربات پنالتی کاهش دهیم. در سیستم جدید پتالتی ‌ها نیز مطالعات خوبی داشتیم که امیدوار به اجرای آن هستیم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهره مخفی گلزنی استقلال برابر هوادار!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران میهمان هوادار تهران است.

این دیدار که در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی برگزار می‌شود اولین فینال از ۱۰ رقابت فوق حساس استقلال برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم محسوب می‌شود.

آبی پوشان پایتخت در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که تقابل آنها در دور برگشت لیگ گذشته با پیروزی ۶ گله استقلال و البته یک اتفاق عجیب همراه بود.

جایی که سید حسین حسینی به عنوان دروازه‌بان، پشت ضربه پنالتی تیمش قرار گرفت و با گل زنی برای این تیم صحنه عجیبی رقم زد.

نکته جالب اما غیبت یامگا و قرابت زمانی این موضوع با از دست رفتن پنالتی استقلال برابر مس رفسنجان توسط صالح حردانی است.

از آنجا که حسین حسینی در بازی برابر هوادار با سبک خاصی پنالتی زد تا نشان دهد در زدن ضربه پنالتی تبحر دارد هیچ بعید نیست در صورت وقوع خطای پنالتی به نفع این تیم، اتفاق عجیب سال گذشته تکرار شود و باز هم حسینی پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد.

اتفاقی که می‌تواند بار دیگر تا چند روز فضای رسانه‌ای فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.

دیگر خبرها

  • دلیل خط خوردن رونالدو از فهرست پرتغال مشخص شد
  • ضربات آکروباتیک تماشایی دنیای فوتبال (فیلم)
  • فحاشی دوست رونالدو به کلوپ: بی‌جنبه احمق!‏
  • ضربات آکروباتیک تماشایی دنیای فوتبال / فیلم
  • امثال خلیل‌زاده و کنعانی نمی‌توانند به تیم ملی کمک کنند
  • یک اشتباه داور، کل فصل را زیر سوال می‌برد
  • مهره مخفی گلزنی استقلال برابر هوادار!
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی
  • شکست الشمال در شب گلزنی ابراهیمی
  • واکنش کریستیانو رونالدو به پیروزی النصر مقابل الاهلی