Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید با دفاع از جینا هاسپل،‌ گزینه دونالد ترامپ برای تصدی مدیریت سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) تاکید کرد، او "صددرصد متعهد" به کاندیداتوری‌اش برای این سمت است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این موضع‌گیری کاخ سفید بعد از آن صورت می‌گیرد که گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه جینا هاسپل از کاندیداتوری برای مدیریت سازمان سیا انصراف داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا هاکبی سندرز، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در صحبت‌هایی درمورد هاسپل که در حال حاضر معاون مدیر سیا است گفت: او صددرصد متعهد به گذراندن فرایند تایید خود و درنهایت گرفتن تایید نهایی برای انتصاب به این سمت است.

نشریه واشنگتن پست آمریکا چند روز پیش در گزارشی نوشت: هاسپل از آنجا که اطمینانی به تایید نهایی خود در این سمت ندارد به کاخ سفید اطلاع داده که می‌خواهد از کاندیداتوری برای این سمت دست بکشد و بعد از طرح این صحبت‌ها دستیاران ارشد کاخ سفید به مقر سازمان سیا رفته و گفتند که رئیس‌جمهور تاکید دارد او کاندیداتوری‌اش را حفظ کند و بعد از آن نیز ترامپ در توئیتی خطاب به وی گفت: "جینا پیروز شو".

سخنگوی کاخ سفید به نحوی این گزارش را تایید کرد و گفت: اگر هاسپل احساس می‌کرد که کاندیداتوری‌اش می‌تواند برای این آژانس مشکل ایجاد کند می‌خواست که هرکاری که بتواند برای محافظت از این آژانس انجام دهد.

سندرز در عین حال از دموکرات‌های سنای آمریکا خواست تا اعتراض‌هایشان را علیه هاسپل کنار بگذارند.

سندرز گفت: هاسپل شایسته گرفتن یک تایید سریع بدون اقدامات نمایشی حزبی است.

سندرز خاطر نشان کرد: هاسپل تنها می‌خواهد که یکپارچگی سازمان سیا حفظ شود و هدف حملات غیرضروری قرار نگیرد.

این در حالی است که بعد از مطرح شدن نام جینا هاسپل به عنوان کاندیدای مدیریت جدید سازمان سیا قانونگذاران دموکرات‌ و رسانه‌ها از دست داشتن او در برنامه‌های شکنجه مظنونان به تروریسم در این آژانس در دوره بعد از حملات ۱۱ سپتامبر خبر دادند.

سندرز اظهار کرد: کاخ سفید کاملا از قابلیت هاسپل برای پاسخ دادن به سوالات درباره دست داشتنش در این برنامه‌ها در جلسه روز چهارشنبه در سنا اطمینان دارد.

این در حالی است که برخی رسانه‌ها گزارش کردند سازمان سیا مجموعه‌ای از اسناد محرمانه را درباره سابقه جینا هاسپل در برنامه‌های مناقشه برانگیز این آژانس تحویل به کنگره بدهند.

سازمان سیا از سوی دموکرات‌ها هدف فشارهای فزاینده قرار گرفته تا هرچه بیشتر اطلاعاتی را درباره دست داشتن هاسپل در برنامه‌های بازجویی همراه با شکنجه این آژانس علیه مظنونان به تروریسم منتشر کنند.

یک سخنگوی سیا در بیانیه‌ای گفت: همانطور که هاسپل به عنوان جانشین موقت مدیر سیا قولش را داد سازمان سیا یک مجموعه اسناد محرمانه را امروز تحویل سنا داد تا هر سناتور بتواند به بررسی سوابق هاسپل بپردازد. این اسناد کلیات سوابق حرفه‌ای او را از جمله دوره او در مرکز مبارزه با تروریسم سیا در سال‌های بعد از حملات ۱۱ سپتامبر پوشش بدهد. ما از همه سناتورها می‌خواهیم زمانی را صرف خواندن این مجموعه اسناد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد

آل پاچینو و دن استیونز در فیلم ترسناکی درباره جن‌گیری با عنوان «آیین» به کارگردانی دیوید میدل با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به نقل از ورایتی، فیلمنامه «آیین» توسط دیوید میدل و انریکو ناتال نوشته شده و اندرو استیونز، میچل ولش و ناتال تهیه کننده آن هستند. اشلی گرین و ابیگیل کوون دیگر بازیگران فیلم را تشکیل داده‌اند.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی و درباره ۲ کشیش است؛ یکی از آنها (استیونز) ایمان خود را زیر سوال برده و دیگری (پاچینو) در حال حسابرسی با گذشته پر دردسر خود است. آنها باید فارغ از تفاوت‌هایشان یک زن جوان تسخیر شده را در مجموعه‌ای از حوادث خطرناک نجات دهند. جن‌گیری این فیلم تصویری واقعی از، اما اشمیت را ارایه می‌کند. پرونده این زن آمریکایی مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکاست.

فیلمبرداری این فیلم ژانویه امسال در می‌سی‌سی‌پی انجام شده و «XYZ فیلمز» حقوق جهانی این فیلم را به دست آورده و قصد دارد آن را سال ۲۰۲۵ اکران کند و برای توزیع بین‌المللی آن در بازار کن برنامه ریزی کرده است.

پاچینو پروژه‌های متعددی در دست دارد که «مودی» فیلم زندگینامه‌ای به کارگردانی جانی دپ درباره زندگی هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی از جمله آنهاست. استیونز هم بازیگر ۲ فیلم «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» و «ابیگیل» است که در حال اکران هستند.

آخرین فیلم میدل، «کشتن کِنِت چمبرلین» در سال ۲۰۱۹ در سینما‌ها اکران و با تحسین منتقدان مواجه شد و نامزدی چندین جایزه از جمله ایندیپندنت اسپرایت و گاتهام را به دست آورد. ناتال شریک میدل و او هم از تیم سازنده همین فیلم است و تهیه‌کنندگی، تدوین و بازی در آن را برعهده داشت. همکاری‌های میدل و ناتال بیش از ۱۲ جایزه جشنواره‌های مختلف سینمایی، ۳ نامزدی جایزه اسپرایت و یک نامزدی جایزه گاتهام دریافت کرده است.

منبع: مهر

tags # هالیوود سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • آل پاچینو در یک فیلم ترسناک
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی