Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@07:22:25 GMT

روحانی: امروز در جامعه نان ما نیز بسته به انرژی است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۵۹۸۰

روحانی: امروز در جامعه نان ما نیز بسته به انرژی است

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی که در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است با بیان اینکه صنعت نفت به طور کلی یک صنعت راهبردی در جهان است، گفت: در ایران نفت هیچوقت یک مسئله اقتصادی نبوده بلکه یک مسئله سیاسی است و مسائل اجتماعی و اقتصادی را در کنار خود داشته و ویژگی های خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن است صنایع دیگری داشته باشیم که بسیار ارزشمند باشد اما جایگاه نفت ویژه است. تاثیر گذاری نفت و انرژی بر زندگی مردم نیز مهم است چراکه نیروگاه هایی که برق تولید می کند و یا آب شیرین کن ها نیز به نفت متکی است. امروز در جامعه نان ما نیز بسته به انرژی است؛ چراکه اگر گاز برای مصارف صنعتی وجود نداشته باشد، نانوایی ها نیز تعطیل می شوند.

به گزارش مهر رئیس جمهور با بیان اینکه نفت و انرژی، صنعتی ویژه برای مسائل داخلی، خارجی، دیپلماسی و قدرت ملی کشور است، تاکید کرد: کشوری که بتواند نفت و فراورده های نفتی صادر کند دارای قدرت است. کاری که امروز در این نمایشگاه دیدیم، نمونه کوچکی از تلاش های بزرگ و وسیعی بود و اولین قدم برای پیشرفت در این زمینه رابطه خوب بین دولت و شرکت ها است.

ادامه دارد...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ در بازار امروز چند؟

امروز (یکشنبه) قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرمی در بازار تهران ۲۵۴ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید:

دیگر خبرها

  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اولین گام سقوط روشنفکری
  • مرغ در بازار امروز چند؟
  • برگزاری نمایشگاه بین المللی و جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است
  • رسانه بر انسجام افکار عمومی در یک جامعه تاثیر بالایی دارد