Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@15:31:48 GMT

تشریح نشست غیرعلنی امروز مجلس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۶۰۹۸

تشریح نشست غیرعلنی امروز مجلس

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بهروز نعمتی»، سخنگوی هیات رییسه مجلس، در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درخصوص جلسه غیرعلنی صبح امروز گفت: در این نشست درباره موضوعات مختلفی از جمله برجام، تصمیم‌گیری های آمریکایی ها و سناریوهای مختلف ایران دراین زمینه، همچنین مسائل منطقه ای مانند سوریه، مشکلات یمن و انتخابات لبنان بحث هایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین درخصوص موضوعات اقتصادی نیز صحبت و مقرر شد دولت، مجلس و قوه قضاییه جلسات مشترکی را برای رفع مشکلات برگزار کنند، البته درخصوص موضوع ارز گله مندی هایی وجود دارد؛ بنابراین قرار شد که هفته آینده یکی از ارکان اصلی دولت مهمان مجلس شده و در یک جلسه غیرعلنی در این خصوص صحبت شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس، با اشاره به اینکه مباحثی مانند پالرمو و FATF موافقان و مخالفانی دارد، تصریح کرد: باید فارغ از همه مسائل منافع کشور را درنظر گرفت یعنی ضررها و منفعت ها را باید دراین خصوص جدا کرد، البته دراین باره صحبتی درجلسه غیرعلنی امروز نشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه علنی مجلس حاشیه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

وی افزود: دستور کار دیگر در خصوص مفاصل حساب قراردادهای پیمانکاری بود که بنا شده هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قراردادهای دیگر مدنظر قرار گیرد.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در جلسه امروز مطرح شد در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحدها به این صورت است که ۱۰ درصد را کارفرما می‌دهد و مابقی آن را دولت پرداخت می‌کند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شده برای تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب بیان کرد: سال گذشته در خوزستان حدود ۶ میلیارد دلار صادرات صورت گرفت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 6088144

دیگر خبرها

  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان